No, vypadá to, že jsi co do disků nejnáročnější přispěvatel na tomhle fórujkuri píše: 22 dub 2024, 22:57 No zatím to teda stále vypadá na ty MF1, kdybych našel něco lehčího určitě nasdílím
https://mbdesign.shop/en/mbdesign-kv1-d ... 5x1143-5cz
Chci zůstat u 19x8,0 ze dvou důvodů. 18” kola bych musel mít s vyšší pneumatikou, což by zhoršovalo jízdní vlastnosti na okruhu. Širší nechci kvůli tomu jak by kolo trčelo ven. Už takhle kdybych pořídil tyto MF1 s ET45, budou vystrčené o 1 cm víc ven než originál
Jinak teda u pneu mám prioritu na přilnavost za sucha, takže nová kola asi budou nosit Michelin Pilot Sport Cup 2
 
    
 Díval jsem se na Rays (vč. Gramlights i ZE40) i Advany/Yokohama a ani ty nebyly v 19" lehčí. Tady https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1394838 nadšenci diskutovali o nejlehčích 19" kolech. Stejně se ale pod 7,4kg nedostali...
Zkusil bych napsat do Braid (https://www.braid-performance.com/ ), jestli by ti doporučili nebo dokonce vyrobili na zakázku kola takových rozměrů a kolik by minimálně vážila po odlehčení. Mně odpověděli poměrně rychle. Umějí dělat třeba i 8,25" šířky, kované disky se zatížitelností na offroad i nad 1,8t na 1disk nebo atypické ET zálisy https://braidusa.com/collections/street ... 4-3+19-x-8
Stejně se divím, že chceš zrovna 8x19 a ne třeba 8,5x19 na větším zálisu (např. ET50). Tam by byl výběr kol o trochu větší a s vyšším ET by kola ven zas tak moc nevystupovala.. Navíc s vyšším ET se zas malinko snižuje váha - úbytek materiálu na disku, že
 
 Být tebou a mít i30N, jakože nemám
 , koupil bych tam třeba tohle. Ale chtělo by to zkoušet na obou nápravách, jestli se někde příliš blízko nedotýká:
 , koupil bych tam třeba tohle. Ale chtělo by to zkoušet na obou nápravách, jestli se někde příliš blízko nedotýká: https://www.dsgperformance.com/products ... lack-wheel
I tak si ale myslím, že i30N není zas až tak super auto na okruhy na to, aby u něj člověk musel řešit každý gram kola (za 15+tis. Kč) navíc. Není to formule



 najde, např. OZ Ultraleggera 8x17, ET48 s váhou jen 9,3-9,5kg, člověk zjistí, že TUV certifikát/gutachten je k takovému kolu pro vše možné jen ne pro
 najde, např. OZ Ultraleggera 8x17, ET48 s váhou jen 9,3-9,5kg, člověk zjistí, že TUV certifikát/gutachten je k takovému kolu pro vše možné jen ne pro   
 



 Asi sa hecnem a pôjdem odvážiť tie moje "expedičáky" akurat ich prehadzujem za "estekackove"
 Asi sa hecnem a pôjdem odvážiť tie moje "expedičáky" akurat ich prehadzujem za "estekackove" 
