
Kdyby někdo měl čas a chuť, zde jsou všechna 3 videa:
Seznámení s i30:
https://www.youtube.com/watch?v=JxnZXRpVZvw
Vaculík se loučí s i30:
https://www.youtube.com/watch?v=n_nbBpJSZfo
Analýza vstřikování:
https://www.youtube.com/watch?v=vnLirVh4Iow
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Dobrý auta už se skoro za rozumné peníze nedělají, záleží kolik máte najeto. Ta 81 kw jezdí ještě slušně, ale níž bych fakt nešel, protože to bude pomalé především když budete chtít někoho předjet a to je hodně o bezpečnosti.Silver píše: 04 kvě 2025, 19:30 Ahoj, nevim jestli se to tu už řešilo. Mam 1.5 DPi r 2023 81kW a mel jsem v planu to auto po 3 letech vymenit za nové, to samé. ale ted má 71kW..
https://www.youtube.com/watch?v=vnLirVh4Iow - pozri si to od 25 minúty, tam to vysvetľuje...problém tam robí hlavne EGRMouse80 píše: 25 kvě 2025, 21:17 Uz tu byli nekolikrat. Nemyslim, ze tam je v nich nejaky duvod ze auto ma trhat . Tedy se dusit pri pomalem zrychlovani.
Jo, takový nelineární tah, který je cítit při pozvolném přidávání.proviron píše: 26 kvě 2025, 19:42https://www.youtube.com/watch?v=vnLirVh4Iow - pozri si to od 25 minúty, tam to vysvetľuje...problém tam robí hlavne EGRMouse80 píše: 25 kvě 2025, 21:17 Uz tu byli nekolikrat. Nemyslim, ze tam je v nich nejaky duvod ze auto ma trhat . Tedy se dusit pri pomalem zrychlovani.
Asi Bigstera v hybridu, vypadá to jako celkem slušnej povoz, uvidíme, jak na tom bude se spolehlivostí.
No mne sa to stava, ked idem v obci dole velmi miernym kopcom a mam tam 4 rychlostny stupen a chcem udrzat rychlost na cca 50km/hod tak mierne uberiem plyn motor ako keby sa nevedel rozhodnut, ci ma brzdit alebo pridavat - vtedy sa da opozorovat aj na ukazaleti okamzitej spotreby, ze to klesne na 0 alebo potom poskoci na cca 2 - 3 litre a takto kmita, kym som v tej obci a nepridam potom plyn ... a to cukanie je tiez celkom neprijemne.Lizard píše: 24 kvě 2025, 20:43 přitom jsem si všiml jemného cukání motoru (motor na zlomek sec ztrácí tah), dokonce při jízdě v obci na 3 rychl. stupeň a do mírného kopce cca 2200 otáček motor bez přidávání plynu opakovaně cukal, tj. opakovaně velmi krátce ztrácel a obnovoval tahy motoru.
Je to anomálie a může pomoct aktualizace firmware ŘJ?
Příliš nizké otáčky, proto tam skáče ta okamžitá spotřeba, motor se snaží už sám od sebe tahat, lepší z kopce podřadit na 3ku a jet celou dobu bez přibržďování na vyšší otáčky.MiroslavJanec píše: 28 kvě 2025, 21:33No mne sa to stava, ked idem v obci dole velmi miernym kopcom a mam tam 4 rychlostny stupen a chcem udrzat rychlost na cca 50km/hod tak mierne uberiem plyn motor ako keby sa nevedel rozhodnut, ci ma brzdit alebo pridavat - vtedy sa da opozorovat aj na ukazaleti okamzitej spotreby, ze to klesne na 0 alebo potom poskoci na cca 2 - 3 litre a takto kmita, kym som v tej obci a nepridam potom plyn ... a to cukanie je tiez celkom neprijemne.Lizard píše: 24 kvě 2025, 20:43 přitom jsem si všiml jemného cukání motoru (motor na zlomek sec ztrácí tah), dokonce při jízdě v obci na 3 rychl. stupeň a do mírného kopce cca 2200 otáček motor bez přidávání plynu opakovaně cukal, tj. opakovaně velmi krátce ztrácel a obnovoval tahy motoru.
Je to anomálie a může pomoct aktualizace firmware ŘJ?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |