Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Tak to mám asi štěstí, mi to dělá fakt jen při velkých mrazech
když se ráno podívám z okna a vidím na autě námrazu ,už vím, že budu startovat tak minimálně pětkrát
a tak při nule mi to startuje vpohodě, ale rozjezd děs běs
teď když je venku kolem 6 st. startování i rozjezdy vpohodě 
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
- Reklama
Co se týče servisu
nemám už absolutně komentář
Co 2 týdny tam volám už cca půl roku a opakují mě to samé dokola
Zajímalo by mě, jestli o tom vědí Korejci co se tady děje
Ale je jim to všem asi jedno. Hlavně že se auta prodávají, mají kšefty ne?!
Zajímávé také je, že nás nikoho prodejci neupozornily při koupi "NOVÉHO" auta na tento problém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hlavně aby prodali!!!!!!!!!!!!!!! To se usmívají jak JELITA!!!!!!!!!!!! Ale pak příjde na řadu servis a to už se nikdo nesměje a prodejci se klidí
A pak prý "Špičkově školený tým"
No, myslím si, že se nápravy už BOHUŽEL nedočkáme
To už jsem si mohl nechat mojeho staršího krasavce Fiat Brava
A byl bych na tom líp

Accent 1.4 Elegance Gold
Tak jak jsem minule psal, že se situace po přehrání softíku o 75% zlepšila (cukavé starty), tak hned 2 dny po přehrání, to nebyla pravda. Sice to je pořád lepší než předtím, ale už tak o 30%. Co se týká mrazů, tak mi to nedělá jenom při nich, když ráno přijdedu do práce, odpo odjířdím, je 8 st., tak stejně to cuká 
Minulý pátek jsem si nechal montovat nové rádio a jen tak jsem se zeptal, kdy už bude ta svolávačka ohledně softíku se vstřikováním a jelikož tam byl jiný technik, tak ten nevěděl vůbec nic - fakt profi servis
Minulý pátek jsem si nechal montovat nové rádio a jen tak jsem se zeptal, kdy už bude ta svolávačka ohledně softíku se vstřikováním a jelikož tam byl jiný technik, tak ten nevěděl vůbec nic - fakt profi servis
Byl v servisu v Ústí nad Labem a ačkoli mám diesel, tak jsem se ptal na problém studených startů 1,4.
Odpověď:
Byl to problém programu řídící jednotky (byla špatně vyhodnocena informace od čidla teploty-docházelo ke spínání a vypínání sytiče), tento problém je již delší dobu vyřešen přehráním řídící jednotky, byla i vyhlášena svolávací akce.
Tak mi připadá že někde je již problém dávno vyřešen a jinde ještě ani nezačali.
Odpověď:
Byl to problém programu řídící jednotky (byla špatně vyhodnocena informace od čidla teploty-docházelo ke spínání a vypínání sytiče), tento problém je již delší dobu vyřešen přehráním řídící jednotky, byla i vyhlášena svolávací akce.
Tak mi připadá že někde je již problém dávno vyřešen a jinde ještě ani nezačali.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Taky nevím co si o tom všem myslet ,tady v Ostravě mi bylo řečeno,že se už něco děje, že u nich byli i Korejci a mluvili s technikama v dalším servise mi řekli, že už je sw na světě jen se ještě zkouší a když jsem obvolávala Prahu tak mi řekli, že je problém dáááááááávno vyřešen v jiném zas o tomto problému prý neví nic
takže se stejně asi nikdo nedopídíme jak to je a nezbyde než čekat a pořád dokola do svého servisu volat a ptát se 
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY
TAK!! Volal jsem teď do servisu a dneškem začínají přehrávat nový SW. Tak že by jsme se dočkali?
Jsem domluvenej na pátek!! Tak jsem fakt hooooodně zvědavej

Naposledy upravil(a) blacki1 dne 18 bře 2008, 08:47, celkem upraveno 1 x.
Accent 1.4 Elegance Gold
