problémy

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Kcheml
*
Příspěvky: 77
Registrován: 14 bře 2007, 18:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kcheml »

Já jsem ucpanou dálnici podjížděl při cestě ze Žďáru, bohužel kousek před Jihlavou jsem už najel na objízdnou trasu a poslední dva kilometry jel půl hodiny. Ale vcelku si nestěžuji, na dálnici to muselo mnohem horší. On tento týden na Vysočině byl (je) vůbec zrádný, v zásadě bych ho hodnotil jako nejhorší z celé zimy.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Reklama
 

Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Kcheml píše:Já jsem ucpanou dálnici podjížděl při cestě ze Žďáru, bohužel kousek před Jihlavou jsem už najel na objízdnou trasu a poslední dva kilometry jel půl hodiny. Ale vcelku si nestěžuji, na dálnici to muselo mnohem horší. On tento týden na Vysočině byl (je) vůbec zrádný, v zásadě bych ho hodnotil jako nejhorší z celé zimy.
S tím musím souhlasit.
Včera jsem měl pilno zastavit na křižovatce u Motorpalu (samý led pod sněhem, zachránila mě až ruční brzda a následný smyk :-D ) a v úterý mě málem sešrotoval kamion na Znojemské křižovatce. Opravdu pestrý týden na Vysočině a konkrétně v Jihlavě :lol:
Ještěže nemám už nového Accentíka...takové nervy :lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Petusko73
**
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2006, 17:39
Bydliště: Košice

ručná brzda

Příspěvek od Petusko73 »

Pri výmene letných pneu som si všimol vec, ktorá mi nedá pokoj. Pri plnom zatiahnutí ručnej brzdy majú kolesá vôľu asi 1-1,5 cm. To znamená, že s autom viem pohnúť dopredu (aj dozadu). Po tejto vzdialenosti to už ďalej ale nejde a brzdy držia. Je to normálne?
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Elegance, G9
ovi
*
Příspěvky: 35
Registrován: 21 říj 2007, 14:56
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od ovi »

:?: dnes jsem taky přehazoval kola a to samé - zadní kola při zatažené ručce jdou ten cenťák úplně lehce pootočit-čučel jsem jako blázen. zeptám se nato. Nebude to mít spojitost s ABS?
accent 1,4 benzin
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Všimol som si to tiež. Mám taký dojem, akoby bolo uloženie mechanizmu ručnej brzdy (v kolese) na nejakom silentbloku. Možno je to kvôli mäkšiemu zabrzdeniu pri zatiahnití brzdy, lebo držia naozaj dobre.
Keď budem dávať letné, tak sa na to pozriem lepšie.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: ručná brzda

Příspěvek od Mexican »

Petusko73 píše:Pri výmene letných pneu som si všimol vec, ktorá mi nedá pokoj. Pri plnom zatiahnutí ručnej brzdy majú kolesá vôľu asi 1-1,5 cm. To znamená, že s autom viem pohnúť dopredu (aj dozadu). Po tejto vzdialenosti to už ďalej ale nejde a brzdy držia. Je to normálne?
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
mna to prekvapilo na prednych = mal som tam zaradenu spaitocku a kolesa sli pootoci o peknych par stupnov.. u rucnej to pri rozjazde tak cukne - akoby sa to chcelo pohnut ale potom sa to zabrzdi.. nejak to neriesim, lebo brdzi to paradne, rucna tiez a pri vymene kolies pouzivam za koleso zarazku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

problemy -rucna brzda

Příspěvek od adam221 »

Taktiez to mne robi... Ale myslim si, ze je to normalne nakolko tam je mala vola, a robi to aj na ostanyx autach, ktore maju takto riesene zadne brzdy... napr. Toyota Avensis d4d rv2006 :)
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
Petusko73
**
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2006, 17:39
Bydliště: Košice

Příspěvek od Petusko73 »

Takže bol som s tým v servise, pozreli sa na to a nijaký problém tam nenašli. Zadná brzda je vraj kombinovaná bubnovo-kotúčová. A tá vôľa je vraj spôsobená konštrukciou systému zavesenia a bŕzd.
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Elegance, G9
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Áno. Zadná brzda je kombinovaná. Je tam taká malá gumená krytka, cez ktorú môžeš vidieť brzdové čeľuste ručnej brzdy a snáď aj ich opotrebenie. Aj keď pri normálnom brzdení ručnou sa tie ani nemôžu opotrebovať.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Burža »

Myslim si ze je to bezna vec ta vule - kdyz nekdo tesne parkuje (podelne), tak si te ten centimetr odstrci kdyz se o tebe opre. Ve velkych mestech to vidim casto.
Accent 1,3 63kw 2004
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Ahoj.
Dotaz trošku mimo.

Je fobie a accent ve stejné třídě??
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Schwarzie
**
Příspěvky: 106
Registrován: 20 úno 2008, 21:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schwarzie »

Není :lol: , fobie teda ne, ale Fabie a Accent podle mne určitě jo. Segment B nebo jak to nazývají.
Hyundai Accent 1.5 CRDi Elegance, zlatá met., 4/2008
Obrázek
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Aha, já jen, že jsem se dneska hádal s nějakým trotlem na jednom fóru.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden. :twisted: :twisted: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) ZdeněkSvoboda dne 03 dub 2008, 22:02, celkem upraveno 2 x.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

ZdeněkSvoboda píše:Aha, já jen, že jsem se dneska hádal s nějakým trotlem na jednom fóru.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden. :twisted: :twisted: :lol: :lol:
ale ten trotl mal pravdu - fabia je ina cenova kategoria :D aj Mercedez A je ina cenova kategoria... BTW co sa tyka tried, nova fabia je kratsia, ma mensi razvor, mensi kufor, je uzsia, vzdialenost od spojkoveho pedala po zadnu pravu opierku j mensia (co urcuje triedu).. myslim ze jedina vec v com ma cm navyse je vyska

ak neratame motorizaciu RS, je fabia tragicky podmotorizovana.. takze ano, trotl mal pravdu ze fabia je ina cenova kategoria.. ale za ten rozdiel v cene clovek nedostane vobec nic.. no ruku na srdce, mozno kvalitnejsi lak, nic viac
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf »

Viděl jsem nějaký statistiky a Accent byl v segmentu s Oktávií. Jinak do 11.2.2008 jsem jezdil ve Fábii kombi 1.4 16V 55kW, takže si dovolím srovnání. Accent je určitě větší papírově ale hlavně i pocitově (potvrzeno manželkou a dcerou, které mají vždy pravdu... :-) ). Fábie má lepší podvozek. Chová se líp v zatáčkách. Neříkám, že Accent ho má špatnej, ale mě pocitově Fábie přišla v tomto lepší. Motor se nedá srovnávat. 27kW rozdílu je nesrovnatelných, jenom snad v Accentu je víc slyšet. O posilovači jsem psal už jinde, zatím jsem se s ním nesrovnal. Jsem s Accentem velmi spokojen a za 100000,-Kč navíc Fábie zcela určitě nestojí.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“