Radenie 1, 2 a spiatocky

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
Matejsl
*
Příspěvky: 44
Registrován: 13 led 2008, 08:25

Příspěvek od Matejsl »

ja som tiez toho nazoru ze 40km/h je na 3ku
KIA RIO II 1,4 SPORTY
Reklama
 

Uživatelský avatar
diosko
**
Příspěvky: 132
Registrován: 07 kvě 2007, 21:11
Bydliště: SK, BB

radenie

Příspěvek od diosko »

S radenim dvojky mam zriedkavo aj ja problem. VZDY to vsak bolo ked som radil hore, z 1 -> 2. Ked som po tom patral, tak som niekde vypatral toto:

"Taky mi to zrovna nejlépe neřadilo a spojka zabírala až u podlahy takže sem nelenil kouknul pod volant ke spojkovému pedálu kde je štelování na pedálu a pošteloval tak aby spojka zabírala výše. řadí to o poznání líp takže to zkus taky"

Este som to neskusal nastavovat, ale mne osobne tiez vyhovuje ked spojka nezabera az uplne pri podlahe, takze to skusim. Snad to pomoze aj inym.
Ospravedlnujem sa povodnemu autorovi, naozaj neviem kde som to vypatral - mozno niekde na Hyundai fore :wink:
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Uživatelský avatar
Matejsl
*
Příspěvky: 44
Registrován: 13 led 2008, 08:25

Příspěvek od Matejsl »

tam nic nenastelujes...........vyska zaberu na pedale je dana hrubkou lamely :shock: :shock: :shock:
KIA RIO II 1,4 SPORTY
Uživatelský avatar
HCD
**
Příspěvky: 215
Registrován: 20 pro 2007, 10:51
Bydliště: Slaný - okres Kladno

Příspěvek od HCD »

Mnoo tak vcera se mi poprve prihodil ten problemek se zpateckou. Zaradil jsem, chtel jsem se rozjet a nejen ze jsem se nehnul ani o cm, ale navic ten zvuk co potom nasledoval - mno parada :D

Nanestesti to bylo na parkingu kde se zvuk pekne rozleha a mezi 5 lidma. Takze jsem vypadal jako "velmi zkuseny" ridic...
Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE - 12/2008
Ebony Black - loketka, parkovacky, vyhrivani sedadel, bocni airbagy, tonovani skel, HF, zasterky

RIP - Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE Celadon Blue - 12/2007
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Matejsl
Výška záberu spojky sa dá nastaviť nastavovacou skrutkou na spojkovom pedáli. Je tam dlhšia skrutka s dvoma maticami na zaistenie. Aj ja som si to nastavil, aby mi spojka trošku neskôr zaberala (vtedy pri zošliapnutí pedála mám istotu rozopnutia spojky), a pomohlo mi to.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Uživatelský avatar
leachimflow
*
Příspěvky: 30
Registrován: 04 kvě 2008, 20:49
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leachimflow »

Od novoti mam problem s radenim spiatocka-1-2. Radi kostrbato, a treba radiacu paku silno tlacit aby zapadla do "chlieviku". Kedze ju silno tlacim tak pri zapadnuti buchne. Tri krat som bol aj v servise, dva krat mi to iba premazali, naposledy mi nastavoval akesi lanka v prevodovke. Trochu to pomohlo ale stale to citim. Peugeot ani Nissan mi taketo problemy nerobil. Je mozne, ze je to dane sprevodovanim naftaku (testoval som benzin tam to nerobilo). tiez by mozno pomohlo tu spominane nastavenie zaberu spojky. Co s nou treba urobit? Som laik a nerozumiem sa tomu :/
Ma tu niekto naftak Accent 2007 a je z BA? Aby som si pripadne mohol porovnat ako radi inym...
Accent 1.5 CRDi, V/2007, Elegance, Black Ebony
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od adam221 »

leachimflow píše:Od novoti mam problem s radenim spiatocka-1-2. Radi kostrbato, a treba radiacu paku silno tlacit aby zapadla do "chlieviku". Kedze ju silno tlacim tak pri zapadnuti buchne. Tri krat som bol aj v servise, dva krat mi to iba premazali, naposledy mi nastavoval akesi lanka v prevodovke. Trochu to pomohlo ale stale to citim. Peugeot ani Nissan mi taketo problemy nerobil. Je mozne, ze je to dane sprevodovanim naftaku (testoval som benzin tam to nerobilo). tiez by mozno pomohlo tu spominane nastavenie zaberu spojky. Co s nou treba urobit? Som laik a nerozumiem sa tomu :/
Ma tu niekto naftak Accent 2007 a je z BA? Aby som si pripadne mohol porovnat ako radi inym...
Ahoj, mam naftak a som z BA :) kludne si to mozes porovnat :)
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 532
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

leachimflow píše:Od novoti mam problem s radenim spiatocka-1-2. Radi kostrbato, a treba radiacu paku silno tlacit aby zapadla do "chlieviku". Kedze ju silno tlacim tak pri zapadnuti buchne. Tri krat som bol aj v servise, dva krat mi to iba premazali, naposledy mi nastavoval akesi lanka v prevodovke. Trochu to pomohlo ale stale to citim. Peugeot ani Nissan mi taketo problemy nerobil. Je mozne, ze je to dane sprevodovanim naftaku (testoval som benzin tam to nerobilo). tiez by mozno pomohlo tu spominane nastavenie zaberu spojky. Co s nou treba urobit? Som laik a nerozumiem sa tomu :/
Ma tu niekto naftak Accent 2007 a je z BA? Aby som si pripadne mohol porovnat ako radi inym...
ja mam tiez naftaka... tiez mozes skusit :)
som z BA

mozeme dat stretko aj zajtra (23.5.) podvecer.

akurat pozeram ze mas tu istu ciernu farbu ako ja. ja mam este navyse aj folie a moj accent ma vyse roka tak mozes porovnat.

btw mne chodi paka ako po masle :twisted: aj spiatocku som sa naucil radit. ukazem aj tebe ked budes chciet.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
Matejsl
*
Příspěvky: 44
Registrován: 13 led 2008, 08:25

Příspěvek od Matejsl »

palčo píše:Matejsl
Výška záberu spojky sa dá nastaviť nastavovacou skrutkou na spojkovom pedáli. Je tam dlhšia skrutka s dvoma maticami na zaistenie. Aj ja som si to nastavil, aby mi spojka trošku neskôr zaberala (vtedy pri zošliapnutí pedála mám istotu rozopnutia spojky), a pomohlo mi to.
hydraulicku spojku nenastavis.......to co si nastavil je len vyska pedalu....
KIA RIO II 1,4 SPORTY
Uživatelský avatar
leachimflow
*
Příspěvky: 30
Registrován: 04 kvě 2008, 20:49
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leachimflow »

Mikro super, dnes by som tiez podvecer mohol. Mame rovnako stare auta :) Okolo siestej? Skor nemozem. Asi najlepsie je pisat si na mail, nedavat zbytocne sukromne diskusie sem. Moj mail: cerny.knir@gmail.com

Adam aj ked sa stretnem s Mikrom urcite sa rad stretnem aj s Tebou uz len kvoli vymene skusenosti. Dnes (snad) budem s Mikrom a myslim, ze si vitany aj Ty, len sa dohodnut kedy, kde.
Accent 1.5 CRDi, V/2007, Elegance, Black Ebony
Uživatelský avatar
leachimflow
*
Příspěvky: 30
Registrován: 04 kvě 2008, 20:49
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

stretnutie

Příspěvek od leachimflow »

to Mikro & Adam 221: ozval sa mi dalsi majitel accentu, ci by sa mohol pripojit k stretnutiu. Ako to vidim sme uz styria. To uz mozme povazovat za skupinku, preto navrhujem maly zjazd :) Premiera by mohla byt napr. uz tuto Nedelu povecer. Vytvorim novu diskusiu na fore s nazvom zjazd BA tam to mozme prebrat.
Accent 1.5 CRDi, V/2007, Elegance, Black Ebony
Uživatelský avatar
_miv_
**
Příspěvky: 318
Registrován: 03 kvě 2008, 13:02
Bydliště: BB - SK

radenie

Příspěvek od _miv_ »

nuz s radenim dvojky som aj ja mal trosku problem hlavne prvych 500 km... sa mi zdalo ze ked radim z 1 do 2 tak to tam nechce ist... ale teraz sa mi zda ze to ide lahsie... mam 1100 km... alebo ze by som si uz zvykol? so spiatockou som nikdy nemal problem. porovnaval som inak radenie s firemnymi fabkami a nieje o nic horsie u accenta ako pri fabii...
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Taky si nemůžu zvyknout.
Při řazení 1 - 2 se mi zdá, že mi jakoby přeskočí neco přez zuby, ale pedál mám až na podlaze a už se mi mnohokrát stalo, že jsem tam nedal zpatešku napoprvé...ale nevadí mi to, protože mi tohle felicia dělala taky (ta zpátečka) Tak taky doufám, že se to zlepší...nebo se to naučím :wink:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
_miv_
**
Příspěvky: 318
Registrován: 03 kvě 2008, 13:02
Bydliště: BB - SK

predajca

Příspěvek od _miv_ »

neviem ci to ma suvis, ale ked som sa lucil v predajni tak okrem rady ze nemam auto na zaciatku dusit a malo by ist tak zlahka tak mi odporucil pan aby som aj castejsie radil... ze by vedeli o tom ze sa to ma mozno vybehat ? :D
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Uživatelský avatar
Schwarzie
**
Příspěvky: 106
Registrován: 20 úno 2008, 21:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schwarzie »

ZdeněkSvoboda píše:Taky si nemůžu zvyknout.
Při řazení 1 - 2 se mi zdá, že mi jakoby přeskočí neco přez zuby, ale pedál mám až na podlaze a už se mi mnohokrát stalo, že jsem tam nedal zpatešku napoprvé...ale nevadí mi to, protože mi tohle felicia dělala taky (ta zpátečka) Tak taky doufám, že se to zlepší...nebo se to naučím :wink:
Jo ta zpátečky mě taky občas s.r. :twisted: Hlavně když vypnu motor a chci jí zařadit kvůli zámku...... Když motor jede, tak stačí trochu cuknout dopředu. další rychlosti jsou v pohodě.
Hyundai Accent 1.5 CRDi Elegance, zlatá met., 4/2008
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“