na co si dat pozor

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od Yurii »

Jeste doplnim ze Engineer ma pravdu, necekany vydaje na servis a ruzny poplatky sou svinstvo... napriklad ja ted zprovoznuju auto po dloouhy dobe a musim zaplatit.
3200,- povinny ruceni,
700,- parkovaci karta abych moh parkovat pred nasim barakem :roll:
2000,- technicka,
2000,- nove naplne do auta
ooups!
Sem skoro 8000,- a to nepocitam dalnicni znamku, novy pneu a rada poplatku se mi jeste vyhnula :(

Jen pro zajimavost generalka GT motoru vyjde neco kolem 15000,- s praci bez GO turba Ale celkova GO motoru a novy turbo z US vyjdou tak na 20000,-

Ceny jsou v Kč :-k
Osobne sem hodne casto nadaval jak spacek ze sem si koupil takovy exoticky auto kdyz sem shanel nejaky nahradni dily nebo musel jezdit tramvaji a chodit pesky.

Nechci vypadat ze Te odrazuju od tohohle auta ale auto vseobecne je nakladnej konicek a VZDYCKY se najdou nejaky problemy... :(
Tata mne porad poucoval, ze nejlepsi auto, je firemni auto. Kdyz si konecne poridil rodinny auto tak mi ho nechtel pujcovat abych s nim nic neproved tak jsem si precejenom koupil Scoupe abych mel v cem jezdit a kdyz jsem si stezoval na problemy s nim, tak akorat rikal :"Ja sem Ti rikal ze auto leze do penez" v tu chvili bych ho nejradsi zabil ale asi mel castecne pravdu. NA druhou stranu mi nedal jinou moznost nez si poridit vlastni takze za to castecne muze i on.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Reklama
 

mico3000
*
Příspěvky: 17
Registrován: 08 úno 2009, 20:42

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od mico3000 »

takze pytal som sa toho chalana co to mal predtým toho z nitry a ten vravi ze v dobrom stave ze ten volnobeh je odpojený a ze turbo zere olej inak by to malo byt v poriadku
Hyundai Lantra 1.8GT 16V rv.1992
Uživatelský avatar
Shelby_nr
**
Příspěvky: 170
Registrován: 07 úno 2008, 23:53
Kontaktovat uživatele:

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od Shelby_nr »

mico3000 píše:takze pytal som sa toho chalana co to mal predtým toho z nitry a ten vravi ze v dobrom stave ze ten volnobeh je odpojený a ze turbo zere olej inak by to malo byt v poriadku
hmm uz tie dve veci, su neni lacne ked to chces dat do poriadku, a hlavne on to mal pred neviem presne ale typnem 2roky do zadu..a za tie dva roky sa ten stav mohol zhorsit, neviem..je to na tom ze treba si to odskusat
Hyundai Scoupe Ls, 65kW
Uživatelský avatar
Seemann
**
Příspěvky: 404
Registrován: 09 lis 2007, 14:43
Bydliště: Středozemě - burani,poserte se!

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od Seemann »

už na tom bazáči ani není :lol:
upravené Scoupe GT 8/95 21.11.09 prodáno

Toyota 4Runner ´88 2,4 EFI
mico3000
*
Příspěvky: 17
Registrován: 08 úno 2009, 20:42

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od mico3000 »

jj vsimol som si :-/ no uvidime hadam sa este niekedy naskytne niečo podobne
Hyundai Lantra 1.8GT 16V rv.1992
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od black_sheep »

ja myslim ze scoupac se da naprosto krasne udrzovat behem studii, ale bez turba asi no :)

ted mam coupeso, a i presto ze se nak nekazi, tak udrzba uz stoji ranec. :? verim, ze to scoupe turbo, bude nekde mezi no..
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: na co si dat pozor

Příspěvek od Hujer »

Yurii píše:Yurii je tady a Yurii napise :) No GTčka se dělaly až od roku 93 takže na tohle auto si dej pozor, pořádně se podívej do papírů a mrkni na VIN protože podle mýho bude mít papíry z LSa 91
No já měl smůlu jako prase ale snad je to za náma a konečně se mi ta potvora vrátí :) Není problém v tom, že by to Scoupe bylo problémový auto, ale už z vlastní podstaty je to auto pro středoškoláka s omezeným množstvím financí a špatým technickým zázemím velmi rizikové :(

GTčka si většinou kupovali lidi co chtěli za málo peněz hodně muziky a podle toho s k nim většinou tak chovali takže u hodně z nich bude vylágrovaný turbo, prasklý svody, v lepším případě lehká koroze lemů, v horším případě odfláknutá oprava lemů s 5ti kg kitu pa ktaky koroze dveří, prahů a podvozku, bolavá místa u Scoupéček jsou hrany střechy a místo kde je anténa.
Nezřídka je Scoupo který tráví v bazaru víc času otlučený jako píšťalička.
Pozor si dej taky na stav vejfuku, manžet na poloosách.
Nezrídka můžeme vidět třeba Scoupe na papírech do Coupe a podobně...

Jen pro zajímavost, o turbo bych se moc nebál, dá se pořídit v přepočtu asi za 4500,- nový z Ameriky, kolik vydrží asi nikdo neví ale snad něco jo (není to originál Garette T15)

Jinak ještě drobný varování, při těžší noze na plynu si auto vezme i 6 litrů (na 50 kilometrů :mrgreen: )
Uz od roku 92 :wink:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“