Ja som bol v servise a namerali vo vsetkych 11. Len sa mi nezda ze by to bolo dost. Ja si myslim ze by tam malo byt aspon 13. Aj ked technik vravel ze motor super tesni. Ze su to tlaky ako na novom aute. Tak neviem.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Diky za odpovede.
Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři
No kompresni pomer a vyslednej tlak spolu dost souvisi, kdyz stlacis plyn na 1/10 jeho objemu, tak tlak vzroste priblizne 10x zalezi pak este na zmene teploty samozrejmeblack_sheep píše:meduzo to si pletes kompresni tlaky a kompresni pomer. to prvni je tlak v barech ktery vznika ve valci a to druhy je pomer zdvihoveho objemu motoru (tzn. zjednodusene ten valec ve kterym se pohybuje pist) ku tomu zbytku nad tim.....
me hujer zrovna tedka nameril tlaky od 12.5 - 13.0cekal jsem teda taky vic, ale pokud mas 11 tak bych si z toho taky hlavu nedelal. kolik mas najeto?
No v praxi to ovlivni hlavne vacka a teplota motorublack_sheep píše:mno to mozna v nejake absolutni teoriiale v praxi mas spoustu dalsich veci co to ovlivnuje...
Tak mi prosimte rekni co ovlivnuje maximalni tlak ve valcich, sem na to moc zvedavej (ve stavu, kdy motor tesni jak ma samozrejme)black_sheep píše:vacka??mno a taky vzorek pneumatik a hloubka laku zadnich vrat v mikrometrech
Dr Meduza píše:Tak mi prosimte rekni co ovlivnuje maximalni tlak ve valcich, sem na to moc zvedavej (ve stavu, kdy motor tesni jak ma samozrejme)black_sheep píše:vacka??mno a taky vzorek pneumatik a hloubka laku zadnich vrat v mikrometrech
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |