Accentdevil píše: no nevim tak si to dozadu dopln a napohled to nikdo nepozna GT by se mi libilo ale jsem spokojenej i s 1,3
Tak medzi tymi nasimi dvoma motormi az taky velky rozdiel nieje ked sa to tak vezme... Ale nechcem zit vo falosnej iluzii Len ci ten tvoj kamarat tam nema 12V z nejakeho druheho auta a v zadu mu ostalo GT...
Sranda je ze ma 2 GT jedno jeste na dily ...neni to tak moc rozdil no kolik maj ty 1,5ky KW 65? ja mam 1,3 62KW
Accentdevil píše: no nevim tak si to dozadu dopln a napohled to nikdo nepozna GT by se mi libilo ale jsem spokojenej i s 1,3
Tak medzi tymi nasimi dvoma motormi az taky velky rozdiel nieje ked sa to tak vezme... Ale nechcem zit vo falosnej iluzii Len ci ten tvoj kamarat tam nema 12V z nejakeho druheho auta a v zadu mu ostalo GT...
Sranda je ze ma 2 GT jedno jeste na dily ...neni to tak moc rozdil no kolik maj ty 1,5ky KW 65? ja mam 1,3 62KW
Robil som si samozrejme srandu s tymi GT No vykonnostne su hruba na jednej urovni 1,5 ma 65kW
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red
Accentdevil píše:No GT verze ma asi tusim 73KW nejak tak no...jel jsem v tom,jezdi to moc pekne on to ma uz nakopany ale
GT: 73kW, 99k - to by som si fakt dal povedat.. tam kde som kupoval tak bolo len jedno nepojazdne, takze to som nebral a dalsie polopojazdne tak to bol Accentik a bol 1,5 tak nic ine neostavalo, pre 2 ludi by stacila aj 1,3 62kW no sem tam vozim toho aj viac takze som rad za 1,5
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red
Accentdevil píše:No GT verze ma asi tusim 73KW nejak tak no...jel jsem v tom,jezdi to moc pekne on to ma uz nakopany ale
GT: 73kW, 99k - to by som si fakt dal povedat.. tam kde som kupoval tak bolo len jedno nepojazdne, takze to som nebral a dalsie polopojazdne tak to bol Accentik a bol 1,5 tak nic ine neostavalo, pre 2 ludi by stacila aj 1,3 62kW no sem tam vozim toho aj viac takze som rad za 1,5
Ja sem spokojen s 1,3 sice v aute poznam kazdej bagl ale je to me vlastne prvni VLASTNI auto predtim byl favorit no ale toho sem mel taky rad ono jezdi pekne je svizny tak je taky lehoucky a docela i slusnej vykon no
ludia este ste si nezvykli ze ma kazdy svoj prototyp? toto asi nikto nikdy nepochopi....podla mna je jedno ci svieti blika alebo skace....hlavne aby po nastartovani uz nesvietila....myslim ze to je podstatne
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Fulli píše:ludia este ste si nezvykli ze ma kazdy svoj prototyp? toto asi nikto nikdy nepochopi....podla mna je jedno ci svieti blika alebo skace....hlavne aby po nastartovani uz nesvietila....myslim ze to je podstatne
Zdravim,mohol by mi prosim niekto poradit,mam taky mensi problem so štartovanim na Hyundaii Accent 1.5 12V GLS 3/1997, problem je,ze niekedy (v poslednej dobe dost casto) pri startovani nschce motor naskocit,normalne spojka stlacena ,starter bezi s normalnym zvukom,ale auto sa chova,ako keby nebol benzin,proste starter normalne toci,ale motor nenabehne. Nasledne roztlacenim vzdy nabehne! Na aute sa uz na radu ("sikovneho") mechanika vymenilo palivove cerpadko v nadrzi (stare malo slabe parametre),do benzinu som dal cistiace aditivum. Stale to iste ! Prosim poradte. Dakujem!