Tak páni, gumy a disky nahodené (foto trošku neskôr - trochu ho predsa len musím umyť), ale prvé postrehy:
v deň nahodenia jazda Poprad - Bardejov - Smižany - Poprad = cca 285 km aj s nejakými km po Poprade (samá zákruta, dedinka a jama + 4 blondínky v aute - vystúpenie tanečníc na otvorení sezóny v Bardejovských kúpeľoch - manželka sa venuje orientálnym tancom, po večeroch mne

)
1.) auto krásne drží stopu
2.) odpich z miesta pohotovejší bez preklzu
3.) v zákrutách žiadny bočný pohyb
4.) žiadne dodatočné sekané pohupovanie na nerovnostiach v zákrutách (a tých teda bolo!), len vďaka nízkemu profilu
5.) po mokrej vozovke žiadny bočný sklz
6.) hlučnosť na drsnom asfalte cca podobná ako u Pirreli (ak nie nižšia), dávam za vinu nízkemu profilu - tvrdšia pneu
7.) hlučnosť na stredných a hladkých asfaltoch - keby sa nemihala príroda okolo, tak by som tvrdil, že stojím - také ticho!!!
8.) komfort - ak som práve netrafil v 90ke riadnu jamu, tak žiaden rozdiel oproti balónom, samozrejme, že zvuk pri prejazde nerovnosťami bol väčší - opäť len vďaka pevnosti nízkemu profilu pneu - ale neprenášalo sa to na karosériu auta - spokojné driemajúce blondínky - veľmi milé prekvapenie
9.) spotreba? ani o deci viac oproti Pirrelám!!! - zvlášť na túto skutočnosť som bol zvedavý
Výsledok: Dokonalý zážitok z jazdy na aute, ktoré naši kórejský

súdruhovia postavili pre profil 205/45 R16
A teraz trochu s menším nadšením:
NIKDY SI NENECHAJTE KECAŤ DO VÝBERU DESIGNU DISKOV OD ŽENY
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- čo sa týka vlastností diskov a pneu, klobúk dolu

, čo sa týka designu
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
NIKDY SI UŽ NENECHÁM DO TOHO KECAAAAAAAAŤ
dlho, dlho, dlho si budem zvykať
