
U té I30 mi řazení přijde stejně dělané jako u Trajeta, ale ten ho měl pod volantem. Ovšem s tím jsem jel asi dvakrát a dodnes jsem pořádně nepochopil jak pohodlně přeřadit z D na nějaké číslo. Takže jsem stále jezidl na D. I tak to jelo velmi slušně díky tomu že to byl 2,7V6 a měl menší odpor vzduchu než náš modrák.
K té dálnici. Předvčerejšky jsem se vrátil po dálnici z Brna a popravdě se nedivím, že se I30 podle někoho tady stává nezvladatelná. I já jsem po ujetí krátkého úseku taťkovi oznámil ať si přepraví peněženku kdyby nás stavěli "pomáhat a chránit" že stále jedeme v levém pruhu. To se prostě nedalo. Tlumiče by musely vypustit duši.
Té I30 bych se nebál. Horčí než Ochcáfka to nebude.
