Bishop2225 píše:Jinak kdyby jsi byl chytrej, tak by jsi se mě zeptal, jestli ti to nezapojim.
Asi to ke mě nebudeš mít moc daleko...
A za cigára bych ti to tam napojil...

Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Bishop2225 píše:Jinak kdyby jsi byl chytrej, tak by jsi se mě zeptal, jestli ti to nezapojim.
Asi to ke mě nebudeš mít moc daleko...
A za cigára bych ti to tam napojil...
tie kable k tym smerovkam su zeleny so zltym pruhom a modry so zelenym pruhom? lebo ine v tejto kombinacii som tam nenasiel....sice mam r.v. 97 a ty mas 98 ale myslim ze by to malo byt to istedraceq píše:Nevím, jestli to náhodou už někdo na předchozích 5 stranách nenapsal, ale právě jsem dokončil instalaci dálkového ovládání a alarmu v jednom a kabely k blinkrům jsou nejlépe přístupné v levém prahu u řidiče a jedná se o ZELENOŽLUTÝ a ZELENOMODRÝ kabel ve svazku - našel jsem je hned napoprvé podle montážního návodu, který mi dali k alarmu. (jinak kdyby to někdo chtěl, tak kabel k čerpadlu je tamtéž a je žlutomodrý) Fakt je ten, že já to měl jednodušší - mám přímo +12V výstup z řídící jednotky alarmu na blinkry. Na tlačítko výstražných to jde sice napojit taky (měl jsem tak předchozí alarm), ale je tam dost blbý přístup.
dnes som to mal rozobrate ale nasiel som v tom zvazku len zeleny so zltym pruhom ale zeleny s modrym pruhom nie...len modry so zelenym pruhomBishop2225 píše:Ty dráty jsou oba zelný, na jednom je modrý pruh a na druhým žlutý pruh.
nie...nic take som nenasiel....nasiel som tu ale jednu tvoju spravu v takom zmysle ze ked rupne niektora dioda tak by sa nemalo nic stat iba prestanu blikat smerovky pri zamykani alebo odomykani.....nemoze to nejak suviesiet s tym? zeby rupla dioda? ale to by potom asi neblikali ani pri otvarani nie? a ked tam nemam ten casovac tak neda sa to blikanie pri zatvarani predlzit? co by sa stalo keby tam dam do cesty nejaky kondenzator? neppomohlo by to ze by nejak predlzil to bliknutie? lebo ked dlhsie podrzim to tlacitko na zamknutie tak mi zasvietia smerovky aj na pristrojovke len to nechcem moc dlho drzat aby mi nezhorel servomotorcek ako sa mi to uz s jednym podarilo ale nebola to moja chyba...nebol k nemu navod a kto mohol vediet ze do neho nemoze ist staly prud...a bolo po nom...este ze som to vyreklamovali30 píše:Nie je v manuale nejaký trimer na nastavenie času?
ok takze musim kupit rele a kondenzator..... moze byt taketo nieco?i30 píše:Pokial máš kupovaný centrál, tak si myslím, že čas je nastavený od výrobcu, a teda sám drží zopnuté výstražné na jednu alebo dve sekundy.Ja som si montoval diaľkové, ktoré ma možnosť nastaviť dlžku impulzu, ale aj to som zvolil len sekundu, k vôli motorčeku, ako si aj ty písal.Tá dioda s tým nesúvisí-tie sú vo vodičových dverách v takom plastovom sersame.
Ak ale chceš predlžiť impulz, postupoval by som tak, že výstupný vodič z centrálu na spínanie svetiel by som dal na malé (2A rele) , pripojil k nemu kondenzátor (elektrolit na 105 stupňov).Toto malé rele by spínalo výkonové rele na svetlá.Dôvod je ten, že ak pridáš k rele kondezátor, nedochádza k rýchlemu odpojeniu kontaktov, ale pri vybíjaní tohto kondenzátora k pomalému(relatívne) odpadnutiu zopnutých kontaktov-dochádza k opalovaniu, najmä pri väčších prúdoch.Takže výkonové rele "odpadne " korektne, keď ho vypne malé rele, cez ktoré tečú len malé prúdy.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |