Oprava motoru

Moderátoři: miooo, Moderátoři

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Oprava motoru

Příspěvek od zdenek76 »

ty špony se objevují i u nových Sante Fe 2.2 CRDi, i tady na foru byl minimálně jeden člověk s tímto problémem
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Reklama
 

dcpaja
*
Příspěvky: 14
Registrován: 19 led 2009, 10:00

Re: Oprava motoru

Příspěvek od dcpaja »

ještě dotaz, protože to čerpadlo vyměnili už v Holandsku, můžou být ty špony z něj, nebo ten žabožrout od kterého mám auto tam lil sajrat a ne naftu?
Jinak auto sem zastavil hned jak vyběhl z výfuku kouř. Ale v tu chvíli samozřejmě již bylo turbo v otáčkách (šlo to současně), takže to vypadalo jako že motor běží ještě cca 3-5 vteřin po vypnutí zapalování....
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Oprava motoru

Příspěvek od zdenek76 »

pokud jsou tam špony, tak se musí vyměnit komplet palivová soustava, takže jestli v Holandsku vyměnili jen čerpadlo, tak to zprovoznili jen dočasně a špony co tam zůstaly musely zákonitě časem nadělat paseku
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
cvrcinek
*
Příspěvky: 11
Registrován: 12 črc 2009, 13:22

Re: Oprava motoru

Příspěvek od cvrcinek »

Ta závada se neobjevuje jen na 2,2 ale i terracan je tímhle pověstnej, tam se to mění hóóóódně často. Co se týká výrazu včas zastavit motor,chtěl bych vidět jak v 4000 otáčkách s klíčem v ruce řadím 5-ku a sešlapuju brzdu, to mi spojka fááákt poděkuje.
Uživatelský avatar
vitak
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 lis 2008, 23:12

Re: Oprava motoru

Příspěvek od vitak »

No klíče v ruce při tom držet nemusíš, ale pokud máš lepší nápad jak rychle zastavit motor bez toho, abys někomu naboural kufr, dej vědět. Čtyřka by tam ale šla líp a se spojkou trochu s citem - myslím, že by se s ní za tu chvilku nic tragického nestalo.
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
Uživatelský avatar
vitak
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 lis 2008, 23:12

Re: Oprava motoru

Příspěvek od vitak »

Tak jsem si dnes pročítal oddíl "Plánovaná ůtržba" v Návodu k obsluze a je tam jeden zajímavý požadavek na kontrolu motorového oleje u vznětového motoru - cituji: "každých 500 km nebo před započetím dlouhé jízdy." Že by prevence k výše diskutované závadě výskytu nafty v motorovém oleji?
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“