Už mám normálně strach jezdit. Včera mi to zas chcíplo, na křižovatce na mostě, vyhodil jsem havarijky a hned se za mě postavili policajti pěkně na akčno, majáčky, stop lampa, ruce na bouchačkách...kreténi...
Místy aby byli rádi, že jsem s tím doklouzal částečně na chodník, abych nepřekážel, tak ještě prudili...
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohl dělat "silový tranzistor" č jak se tomu nadává...
Přecijen charakteristiky polovodičů jsou hodně závislé na teplotě a tahle poruche se se změnou teploty projevuje víc nebo míň...
Taky by to mohla být moc bohatá směs a auto se uchlastává? Protože mám otáčky po nastartování kolem 15000-1800, po ohřátí klesnou tak na 1200-1500, málokdy se drží na 1000. Jen nevím, kde se dá tohle nastavit. Tohle si nastavuje ECU sama, ne? Takže jedině nějaké čidlo, napadá mi jen to na váze vzduchu, ale to je vyměněné a chová se to stejně...
Kabely OK, rozdělovač (palec, víko) OK...
Termostat jsem nevyměnil, přišel mi s malou přírubou
