Chlapi,ten můj obrázek byl vtip,ale když už jsme u toho zabezpečení,tak sice máme u Tiburonů všichni z výroby imobilizér,alarm...,navíc tam mám tajný vypínač vstřikování,zamykání zpátečky,ale když auto nechávám někde déle nebo v "nebezpečné" zóně(městě),tak používám kolobotku a ta je pro zloděje určitě větší překážkou než všechna ta elektr.zabezpečení.

Její zámek je umístěný pod autem(vložka odolná proti odvrtání,vyháčkování....)a že by zloděj seděl vedle auta a řezal ten SAKRA silný materiál kolobotky,to pochybuji.

Pokud se dostane do auta(a to je u všech aut otázka chvilky),tak si uvnitř bude dělat co chce,aniž by kolemjdoucí něco tušili.Tak v klidu a teple zlikviduje od spínací skříňky až po zamykání zpátečky.Ale že by někdo riskoval válení pod autem u chodníku s autogenem

.Všechna ta zabezpečení jsou k ničemu,když stačí kradené auto zapřáhnout lanem za druhé a tradá(i s imobilizérem,zamknutou zpátečkou......).S kolobotkou neodjede

.Jen naložit na náklaďák a proč by to někdo dělal tak nákladně a hlavně nápadně,když si může ukrást o kus dál jiné a snadněji,že.

Ještě doplním-z fotek vidíte,že zabezpečení kolobotkou nemá nic společného s pneumatikou-jako policejní,takže vypuštění kola nic neřeší,odšroubovat a dát rezervu také nejde,protože jistí matky kola.
Takhle to mám,když auto nechávám třeba v Praze na Černém mostě.
