Když vynechám kecy, shrnu to jednoduše, neumím si představit jinou značku, která by mě takhle jízdně vyhovovala a to jsem zkusil i dost sportovních modelů ostatních značek.
Hyudai dělá dobrá auta, ale špičkový sportovní model chybí, Coupe chybí silný motor a podvozek má základ sériového modelu a s tím se žádné zázraky neudělají, má zato líbivý dizajn a kdo nehledá vytříbené chování na limitu, bude s autem spokojen.
K závodu Hardcama Megane vs Subaru jen dodám, že klidně může ujet i turbu, pokud v tom sedí nezkušený řidič (pouze za předpokladu,že se chtěl nahánět, protože v textu chybí,podle čeho tak usoudil). Znalost trati a auta na limitu dává obrovskou výhodu i ve zdánlivě nesrovnatelných setkáních.
V tomto světle bych ale taky mohl napsat, jak jsem s dodávkou ujel tomu, nebo tamtomu a jakéže, to dělají křápy
 
 Na dálnici(jezdím do 160 tacho) a hlavně v městě, mě běžně předjíždějí různá auta (jaký div, že z velké části firemní I30 a Ceedy
 ) na okresce jsem toto ale ještě nezažil, resp. neměli nejmenší šanci stačit tempu a o tom je právě Subaru.
 ) na okresce jsem toto ale ještě nezažil, resp. neměli nejmenší šanci stačit tempu a o tom je právě Subaru.

 Inak gratulujem k autu
 Inak gratulujem k autu 
 . Určitě bude mít i el.ruční brzdu, nevypínatelné ESP a další nevyhnutelnosti, které potřebuje obtloustlý Amík, aby si bezpečně dojel pro dvojité Big Mac menu a cestou nevypadl ze silnice se 2 zatáčkama na 50km.
 . Určitě bude mít i el.ruční brzdu, nevypínatelné ESP a další nevyhnutelnosti, které potřebuje obtloustlý Amík, aby si bezpečně dojel pro dvojité Big Mac menu a cestou nevypadl ze silnice se 2 zatáčkama na 50km. ?!
 ?!
 
 


 se při rozhodování kam dál rozhodne právě pro Subaru.
 se při rozhodování kam dál rozhodne právě pro Subaru.


 
 
