Tuhost řazení i30

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Tak u auta č.1 mám stejný problém, auto č. 2 zatím v pohodě.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Reklama
 

Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od alarm »

Nezapomeň, že dělám na převodovkárně v Hyundai je to práce asi 3 lidí včetně mě zatím to máme odskoušené na 2x I30, návod včetně foto a detailů dodám co nejdříve....
poprosím do sekcie AKO NA TO
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od saldy »

Tak já teď nevím, dlouho jsem v jiném autě a s manualem nejel, příjde mi, že rychlosti tam padají hladce pokud se vystihne ten správný okamžik a ten je příliš krátký opravdu malé rozmezí otáček, znamená to, že poměrně často se řadí trochu ztuha.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
PetrB
**
Příspěvky: 205
Registrován: 15 čer 2009, 10:35
Bydliště: okr. Kolín

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od PetrB »

Tak u Santy se mi dost často hůře řadí 1->2,2->3,3->2. Nejdříve jsem podezříval sebe, že třeba málo domáčknu spojku. Dávám si na to pozor a i přes to mi dost často při řazení něco jakoby kleplo do řadící páky. Vyšší rychlosti mi to nedělají a jsou i chvíle, kdy to nedělá vůbec. Mám tento stav od počátku a dokonce jsem se zmínil i v servisu. Bez výsledku.
U i30 nevím, nejezdím s ní tak často.
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Uživatelský avatar
dvorlubor
**
Příspěvky: 154
Registrován: 28 říj 2006, 20:53
Bydliště: Brandýs nad labem

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od dvorlubor »

dvorlubor píše:mam najeto 7000km s i30
řazení na hovno.

2. a 4. jdou ztuha

zpátečka malokdy na 1. pokus

občas se zasekává pohyb řadící páky do stran, takže někdy nejsem schopen zařadit 1., 2. nebo 5. stupen!

Na hovno! ](*,) [-o< :evil: [-X #-o
Dost to na bourává jinak příjemný pocit z jízdy a z celého auta...

To tatchwud: Řídící jednotka vlevo od řadící páky umístěná na sedadle řidíče je OK. V jiných autech není problém a ani výměna v i30 nepomáhá... :wink: :-k
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Uživatelský avatar
dadula
*
Příspěvky: 10
Registrován: 13 zář 2010, 05:41
Bydliště: Strakonice

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od dadula »

No, možná je to kus od kusu, ale mě jde řazení skvěle a krásně lehce. Ještě se mi ani jednou nestalo, že by tam nějaká rychlost nešla lehce a na poprvé a to včetně zpátečky. Dokonce i zařazení "jedničky" při pomalé jízdě je v pohodě.
Hyundai i30, 1.4i CVVT, Blue Drive 2010, Shine Red
Uživatelský avatar
robotron
**
Příspěvky: 175
Registrován: 13 lis 2009, 20:15
Bydliště: Prievidza

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od robotron »

S radenim rychlosti nemam problem, ide lahko a bez problemov sa radi aj jednotka, i ked spiatocka obcas zaskripe. Ale VELKY problem mam s neutralom, radiaca paka sa velmi neochotne vracia do neutralu a hlavne z 3-ky je to uplne zufale. Uz viackrat sa mi stalo, ze v kulise zufalo hladam neutral a je to velmi neprijemne. Radenie na modeli i30U je uz v pohode, paka sa do neutralu vracia bez problemov a neutralna poloha je jednoznacna, na rozdiel od mojho auta.

Stretol sa niekto s podobnym problemom ? Co zabezpecuje vratenie paky do neutralu, je tam nejaka pruzina ?
11/2009 Hyundai i30 1.4 COMFORT ESP Sport, vivid blue
04/2009 Hyundai i20 1.4. Comfort
05/1996 Hyundai Accent 1.5, dark green
Uživatelský avatar
Thomas.on
Příspěvky: 2
Registrován: 30 bře 2011, 19:02

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Thomas.on »

Já mám problém se zpátečkou, dokonce se mi jednou sekla v neurčité poloze někde v polovině mezi neutrálem a zpátečkou.. Po 10s se ta mrcha uvolnila. Když tam zpátečka nejde napoprvé, tak vyšlápnu spojku, někdy přidám trochu plynu a jde tam. Ale na prd no..

Se zařazením jedničky problém nemám, ale jde tam kostrbatě někdy a problém 3->2 řeším meziplynem 8)

Škoda, jinak k řazení nemám nejmenších výhrad, uvidíme, jestli se to časem změní, zatím mám najeto něco málo přes 1 600km
Hyundai i30 1,6 CRDI, 85 kW, comfort, 10/2010
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, 118 kW, Privilege 03
Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D, 76 kW, 03
Uživatelský avatar
Voči
**
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2009, 10:20
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Voči »

for robotron: Je to přesně jak píšeš, taky bych ocenil silnější vracení páky do neutrálu. Zpátečka někdy jde až na podruhé, ale jinak je převodovka dobrá.
Hyundai i30 1.6 CRDi 85 kW 6st.
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od tatchwud »

No nevím jak to tam kvrdláte, ale já si řazení vychutnávám jedním prstem. Jen tu 2,3,4,5 nabídnu a naznačím a ono to tam vklouzne úplně samo. Jedna báseň. Nechce to žádnou paniku a rychlé mizení z křižovatky na plnej knedlik. :mrgreen: Chtěl bych Vás vidět při řazení dolů s meziplynem ve starších autech.To je lahoda..... :D/
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od alarm »

oni nevedia, čo je medziplyn pri radení dolu... :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od tatchwud »

Možná se v dnešní autoškole o tom učí. Aspoň doufám. :-k
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od adam221 »

Ja som sa to neucil v autoskole, ale ked nejde na prevodovke synchron na napr. dvojke, tak sa to clovek naucit musi :)
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od pietro32i »

tatchwud píše:Možná se v dnešní autoškole o tom učí. Aspoň doufám. :-k
Čo ja viem? Robil som vodičák pred 20 rokmi, ešte na Š120, no neviem si spomenúť, či nás to učili.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od laufas »

Ne, opravdu se to neuci. Nevidim duvod
i30 1.4 + kn, 12/2007
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“