Problém s motorem?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
JaMiskater
*
Příspěvky: 31
Registrován: 04 kvě 2010, 14:48
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: dušení na trojku v nižších otáčkách

Příspěvek od JaMiskater »

N2DRFT píše:nevím jestli chci po autu moc nebo čím to je, ale teď v zimě hlavně se mi stává, že se rozjedu do zatáčky jedu na dvojku
a pak když přeřadím na 3 tak se auto jakoby chvíli dusí a nic se neděje až po poměrně dlouhý chvíli se to chytne. Tak nevím čím to je. Mám i30 2010 ještě ani neni zajetá.
To mi dělala Lantra když jsem začínal jezdit. Ale po čase jsem zjistil, že řadit z 2 na 3 při 2000 otáčkách je i do hodně mírnýho kopce hodně špatný (ono i na rovině) :))) Auto se dusilo dokud se nedostalo do nějakejch 1800ot./min. a táhlo až od cca 2200ot./min. Když se mi to stane teď, že přeřadim brzo, tak pomůže jedině plnej plyn a chvilka čekání :))

A to s tim el. plynem v i30.. někde jsem tu četl, že el. plyn maj ty s tempomatem. Nebo resp. že do plynu s lankem se nedá dát tempomat. Ale co já vim :D
Hyndai Lantra combi J2 1.8GLS 16V (94kW) r.v.96 - už jen stojí před barákem...
Reklama
 

Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od 89majlo96 »

1,4 a 1,6 benzin maju lanko. 2,0 by mal mat elektriku ak sa nemylim. A u dieslov by mali mat pravdepodobne elelktricky. Co sa tyka pofaceliftovych modelov, neviem ako maju rieseny plyn. Ospravedlnujem sa za svoj vyrok, zabudol som na ostatne motorizacie :mrgreen:
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Yurii »

No všeobecně do plynu s lankem se tempomat dá dát :) Já ho měl na jednom Scoupe :) Ale je to pak o tom, že máš dvě lanka na klapku :)

Pokud má i30 mechanickej plyn, je to zvláštní asi to chování bude souviset s s naladěním elektroniky a pak tam v otáčkách h při studenym motoru vznikají hluchá místa. :-k
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od pietro32i »

vena222 píše:Když jsme u "rádce řazení" měl bych dotaz.Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne,i když jsem zkoušel motor dusit kolem 1000 ot/min podřazení ne a ne doporučit.S autem jezdí i manželka,takže bych to uvítal Mně by to bylo celkem jedno,ale pokud bych to mělo fungovat,tak ať to fachá
Mne to smerom nadol tiež neukazuje. Túto funkciu beriem iba ako doplnkovú a popravde, v podstate až za obťažujúcu. Vie ma niekedy naštvať keď idem hore kopcom na trojke s 3500-5000 otáčkami a na prístrojovke mi svieti obrovské číslo päť :x
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
havros
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 10:30
Bydliště: Plzeň

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od havros »

1,4i, 1,6i, 2,0i před faceliftem - lankem ovládaný plyn
1,6CRDi, 2,0CRDi před faceliftem - elektronická klapka plynu
1,4i, 1,6i po faceliftu - elektronická klapka plynu
1,6CRDi po faceliftu - elektronická klapka plynu
Radek Švub
**
Příspěvky: 212
Registrován: 03 říj 2008, 12:27
Bydliště: Zábžeh

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Radek Švub »

Mám takovolu prozbu nemužete mi prosím napsat někdo čím to je když motor je na volnoběch tak se dosti houpe a když jsem to dal na počítač tak se tam ukázalo jenom že valce spalujou špatně ale závada nikde.
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Bolo »

V zimě jsem si odpojil baterku a pak znovu zapoji. Při jízdě mi tohle dělalo. Po resetu říd. jednotky se zahřátým autem to přestalo
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Jirka123
*
Příspěvky: 27
Registrován: 23 úno 2011, 16:59

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Jirka123 »

Ten rádce řazení souvisí i s polohou plynového pedálu.Zkus při 1000ot zmáčknout plyn na podlau.Ukáže se nižší stupeň.
fajo22
*
Příspěvky: 18
Registrován: 06 dub 2011, 12:31
Bydliště: Dolný Kubín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od fajo22 »

Mne občas na dvojke (len tam som si to zatiaľ všimol) keď prudšie akcelerujem tak niekde medzi 3000-4000 otáčkami šklbne. V servise povedali, že je to normálne, že je to spôsobené dvojhmotovým zotrvačníkom. (i30 1.6CVVT ) Robí to aj niekomu inému, je to normálne?
Hyundai Tucson 1.6T-GDi Premium 7DCT 04/2017
Hyundai i40cw 1.7 CRDI Premium 12/2013
Huyndai i30 1.6 CVVT 02/2011
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Mexican »

fajo22 píše:Mne občas na dvojke (len tam som si to zatiaľ všimol) keď prudšie akcelerujem tak niekde medzi 3000-4000 otáčkami šklbne. V servise povedali, že je to normálne, že je to spôsobené dvojhmotovým zotrvačníkom. (i30 1.6CVVT )
dvojhmoty zostrvacnik v benzinovej 1,6? :shock: :shock: :shock: a to tam fakt chodis do servisu?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od 69pavel »

uz si nepamatuji kde se to tu resilo jestli u getze nebo jineho typu ale bude souviset u vsech typu , kdyz kolisaji otacky a jsou hluche mista a plyn jakoby nereaguje hned ale se zpozdenim tak je treba vyresetovat ridici jednotku odpojenim baterie ,nevim kolik je treba jestli 5minut staci nebo je treba vic a pokud to nepomuze tak je treba navstivit servis a tam prehrajou SW. toto za predpokladu ze tam neni jina zavada a dela to jen obcas, kdyz to dela porad tak je treba hledat zavadu(sani,zapalovani aj.)
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od adam221 »

fajo22 píše:Mne občas na dvojke (len tam som si to zatiaľ všimol) keď prudšie akcelerujem tak niekde medzi 3000-4000 otáčkami šklbne. V servise povedali, že je to normálne, že je to spôsobené dvojhmotovým zotrvačníkom. (i30 1.6CVVT ) Robí to aj niekomu inému, je to normálne?
Kolko mas najazdenych? Mne to tiez robilo ked 30cka bola nova.... Aktualne to nerobi a taha od 1500 hore bez trhnutia... Mam najazdenych 11tis km...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od mechoun »

Jo, je to tam, připomíná to turbokopanec, přestože naštěstí turbo nemáme. Připisuju to přestavování CVVT. Jinak je to kopanec líbivej, vždycky se na něj těším. Já ho cítím někde nad 4000 otáčkami
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Chasnik »

vena222 píše:Když jsme u "rádce řazení" měl bych dotaz.Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne,i když jsem zkoušel motor dusit kolem 1000 ot/min podřazení ne a ne doporučit.S autem jezdí i manželka,takže bych to uvítal [-o< Mně by to bylo celkem jedno,ale pokud bych to mělo fungovat,tak ať to fachá :mrgreen:
Ano, ukazuje. Mně v táhlém stoupání radil, abych podřadil z 6 na 5. Takže potvrzuju, že to funguje (i když podle mě nelogicky). Každopádně se radši řídím uchem :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od adam221 »

Tak mne pise, iba aby som zaradil o stupen viac.. O podradeni to moje auticko nepise.....
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“