Motor diesel / CRDi TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
tucson
*
Příspěvky: 83
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Tucson CRDi

Příspěvek od tucson »

Poraďte prosím, svítí mě kontrolka motoru "CHECK".
Dal jsem do nádrže starší naftu a při jízdě se rosvítila, a už nechce zhasnout.
Dík
Naposledy upravil(a) tucson dne 13 dub 2011, 18:21, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Tucson CRDi

Příspěvek od Richard555 »

zjisti si diagnostikou co byl za problém...... asi to bude tou naftou, ony tyhle motory jsou hodně háklivé na kvalitu nafty...... možná bych zkusil jestli máš v nádrži místo, nalejt tam vervu od Benziny, a trochu tu srágoru zředit pořádnou naftou, možná by pak měla kontrolka zhasnout sama, zřejmě je nějaké divné spalování......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
somalec
Příspěvky: 8
Registrován: 13 dub 2011, 12:39
Bydliště: Za Prahou
Kontaktovat uživatele:

Re: Tucson CRDi

Příspěvek od somalec »

No, videl bych to na naftu a pak muze byt zanesen PD filtr.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD r.2006 103kw
Hyundai i30N N Performance r.2019
tucson
*
Příspěvky: 83
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Motor CRDi TUCSON

Příspěvek od tucson »

Ahoj chlapi, kdo má zkušenosti ze zadním diferenciálem. Zdá se mi že při jízdě je dost hlučný.
Nevím jestli je to normální, nebo jestli je to opotřebování, či jiná závada. Olej v pořádku, únik jsem nezjistil.
Dík
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Tucson 2.0 CRDi

Příspěvek od Richard555 »

no zkus se podívat do sekce Santa fe třeba budeš mít stejnej problém jak já.....
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=88&t=535 mě to ložisko jen hučelo, ale známej mi tvrdil že měl v rukách auto, který úplně řvalo, že si myslel že diferák je na hadry......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
tonov07
Příspěvky: 2
Registrován: 20 dub 2011, 15:13

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od tonov07 »

Zdravím, mám 5 rokov Hyundai Tucson 2,0 CRDi nabehaných cca 155 000 km. Doteraz vsetko klapalo tak ako malo, ale pred pol rokom zacalo mat auto slabsiu akceleraciu tak mi vymenili skrtiacu klapku a auto opat islo tak ako malo.

V poslednej dobe som ale zistil ze auto sa pri volnobehu motora prilis trasie a pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok. Prejavuje sa to hlavne pri rychlosti 2 ked chcem prudko zrýchliť -akoby auto chcelo zadusit a mierne vynechava motor, po chvili ale naberie otacky a inde normalne. Cize problem je ze pri prudsom sliapnuti na plynovy pedal trva dost dlho kym sa otacky zvysia a zvysuju sa nepravidelne - najskor len pomaly a postupne velmi rychlo stupaju...

V autorizovanom servise mi povedali ze to moze byt:
- vstreky
- spojka
- vyvazenie rozvodov ( menili mi ich pri 120000 km )

Vstreky som vymenil a nič. Vymenili mi aj spojku a zotrvačník - auto prestalo triasť na voľnobeh, takže čiastočný úspech.
Rozvody skontrolovali a tiež nič. Takže v autorizovanom servise v BA už nevedia čo tomu je - kam mam isť, za výrobcom?? :shock:

S autom som bol až doteraz veľmi spokojný, ale nepredpokladal som že tak rýchlo sa začne porúčať ...

Chcem sa opytat ci nemate nejake skusenosti kde by mohla byt chyba? :roll:

Ďakujem
Naposledy upravil(a) tonov07 dne 24 kvě 2011, 19:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
somalec
Příspěvky: 8
Registrován: 13 dub 2011, 12:39
Bydliště: Za Prahou
Kontaktovat uživatele:

Re: Tucson 2.0 CRDi

Příspěvek od somalec »

No, nam ho menili na zaruku, protoze odesel po roce a pul... :oops:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD r.2006 103kw
Hyundai i30N N Performance r.2019
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi

Příspěvek od Saimon »

Zdarec :D
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Nikdo neví? :( Harde poraď
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
DusMi
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 15:49

Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi

Příspěvek od DusMi »

tonov07 píše:...pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok
Bratovi sa zasekaval EGR ventil, spravalo sa to tiez takto nejak...
majfi
*
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2011, 07:51

Re: Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi

Příspěvek od majfi »

Saimon píše:Zdarec :D
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem :wink:
Zrovna o vikendu jsem menil olej a docela mazec .... :D na viku vlozky olejoveho filtru je 6mm imbus takze zadny extra naradi nepotrebujes. Ale nez to povolis tak z boku na filtru (fakt super pristup - a samozrejme jsem to zjistil pozde) je sroubek - taky imbus, kterym vypustis olej z filtru, jinak jak to povolis (jako ja :oops: ) tak ti to pekne vytece na motor-poloosu-rameno.
Kdyz to vychytas, tak nebudes ani muset sundavat spodni plast pod motorem - na vypustak dosahnes orechem s nastavcem na racnu, jenom dat pod sroub takovy okapek (udelat U z plechu nebo pet flasky )
Akorat nevim kdy se mi rozsviti kontrolka motoru ( pocitam ze to bude nastaveny v pocitaci) a reset pres diagnostiku me nemine. Nebo na to je nejaka finta jako u skodovky ?
tirak
Příspěvky: 1
Registrován: 27 srp 2011, 11:26

problém s nastartováním

Příspěvek od tirak »

zdravím,mám Tucsona 2.0crdi 2005 automat a mám problém s nastartováním vozu,motor normálně točí ale nenastartuje,nerosvítí se ani žhavení a symbol imobilizeru,pouze bliká kontrolka systému 4x4,neměl už někdo z vás podobný problém?pokud ano prosím o radu jak z toho ven [-o< díky
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi

Příspěvek od Saimon »

majfi píše:
Saimon píše:Zdarec :D
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem :wink:
Zrovna o vikendu jsem menil olej a docela mazec .... :D na viku vlozky olejoveho filtru je 6mm imbus takze zadny extra naradi nepotrebujes. Ale nez to povolis tak z boku na filtru (fakt super pristup - a samozrejme jsem to zjistil pozde) je sroubek - taky imbus, kterym vypustis olej z filtru, jinak jak to povolis (jako ja :oops: ) tak ti to pekne vytece na motor-poloosu-rameno.
Kdyz to vychytas, tak nebudes ani muset sundavat spodni plast pod motorem - na vypustak dosahnes orechem s nastavcem na racnu, jenom dat pod sroub takovy okapek (udelat U z plechu nebo pet flasky )
Akorat nevim kdy se mi rozsviti kontrolka motoru ( pocitam ze to bude nastaveny v pocitaci) a reset pres diagnostiku me nemine. Nebo na to je nejaka finta jako u skodovky ?
Já myslím takový nádstavec na povolení a jeho rozměr, jaký má být? :)
Obrázek
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
tucson
*
Příspěvky: 83
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Rozvody Tucson 2.0 CRDi

Příspěvek od tucson »

Chlapi, má někdo zkušenosti s výměnou rozvodového řemenu?
Výměna asi náročná, málo místa.
Dík
majfi
*
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2011, 07:51

Re: Motor diesel / CRDi TUCSON

Příspěvek od majfi »

Saimon :

tenhle klic jsem vubec nepotreboval - mam tam filtracni vlozku a na povoleni pouzdra staci imbus
Přílohy
vlozka filtru.JPG
vlozka filtru.JPG (12.05 KiB) Zobrazeno 5257 x
olejovy filtr.JPG
olejovy filtr.JPG (36.5 KiB) Zobrazeno 5257 x
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“