I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6° Co mě baví a živí:KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
je něco jiného jezdit a něco jiného avizovaný stav, kdy se auto nehýbe a má vyřazeno
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
enjoy píše:teda nechci se vám tady do toho v žádným případě plést,ale osobně bych u benzínu považoval otáčky pod 800ot./min za závadu.
A to se vám to při těch 600ot./min nedusí při rozjezdu?
právě proto jsem tu sem ten dotaz hodil. Při rozjezdu mě právě štve, že musím vyhnat otáčky plynem jako u TDi u služebního Megana aby se chytlo turbo.
T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Tak to vypadá, že to mají všechny benzíny kromě Hardova, ale ten má dvoulitr, takže je možná jinak nastavenej. Výrobní chyba to určitě nebude. Na rozjezdy jsem si první den zvykal, ale když přelízáš z nafty do benzínu, tak je pár věcí trošku jinak, to je samozřejmé...
Volnoběhu 600 jsem se zprvu taky divil, ale je pravda, že chodí rovnoměrně, zatím nevibruje a je tichý. Podle mě je to nastaveno kvůli dalšímu drobnému snížení spotřeby a tudíž emisí CO2, což je zřejmě modla všech výrobců dnes.
no tak vypadá to,že u nového auta to bude v klidu,ale po pár desitkách tisících kilometrů už si k tak nízkým otáčkám řekne silentblok motoru svoje,nastanou vibrace.
zašel bych do hyundai a jako hurvínek válku bych jim nastínil,ať si to připojí na počítač a fofrem mi tam hodí 850ot/min volnoběh.Pak bych pěkně poděkoval za ten úžasný emise snižující software a jel pryč...
Chasnik píše:Tak to vypadá, že to mají všechny benzíny kromě Hardova, ale ten má dvoulitr, takže je možná jinak nastavenej. Výrobní chyba to určitě nebude. Na rozjezdy jsem si první den zvykal, ale když přelízáš z nafty do benzínu, tak je pár věcí trošku jinak, to je samozřejmé...
Volnoběhu 600 jsem se zprvu taky divil, ale je pravda, že chodí rovnoměrně, zatím nevibruje a je tichý. Podle mě je to nastaveno kvůli dalšímu drobnému snížení spotřeby a tudíž emisí CO2, což je zřejmě modla všech výrobců dnes.
To jsi to pěkně shrnul, vidím to taky tak.
O honu za euroX by se dal rozjet novej thread, ale to bych se jenom naštval...
Tak díky všem za feedback T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Tak já jsem tento problém měl asi 5 měsícu a nakonec to dopadlo tak že potom motor na volnoběch pracoval hodně špatně tak jsem opravoval a byla to docela drahá oprava a nakonec tam bylo znova 800 ot.ale ouvej po opravě to mám pul roku a ot.zase padají na 600 ot.a zase se to trošku třepe tak jsem teda zvadavej zda zase motor pojede sem tam na 3 válce ale jenom na volnoběh.
Aka tam bola oprava? Co sa menilo? Kolko by to kostlo? Bolo to na zaruku?
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Volnoběh je na asi standardně nižší. Můj Accent 1,6i CVVT drží po zahřátí cca 650 ot/min. Ale je fakt, že motor při těch otáčkách vůbec nevibruje. Fotka je cca 2,5 roku stará, ale je to stále stejné.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008