Klepání v motoru

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

spíš si myslím že v takové situaci chceš spíš slyšet že to je čidlo za pár stovek a ne že se pomalu loučí celej motor. :|

ty máš 1.6? kolik že prej má najeto? naše 1.6 má asi 260.000 a furt vyšlapuje potichu, kdyby jen nežrala olej tak je snad v lepším stavu než coupé motor :mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od jaroslav5 »

Bude isto niektoré ložisko na ojnici a za to môže olej. Pri správnych výmenach oleja by to malo vydržat viac.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od jaroslav5 »

A ešte k tomu klepotu. A klepe tam klepe ostrejšie je to ložisko na ojnici. Ak klepe tupšie je to ložisko na uložení klukového hriadela v bloku motora.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Bolo »

Kurde olej měním poctivě a často (každý rok), stalo se mi že jsem měl někdy pod minimem, jelikož taky žere olej. Má najeto 177 tisíc :( . Jste mě nepotěšili. Já myslel že vadnej knock senzor by to mohl způsobovat. Marné, nechám to doklepat a pak si koupím trojkového golfa.... :mrgreen: nemá cenu to opravovat když ty auta stojí pár korun....
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

to máš sakra pravdu.

ono je totiž možné, že to tak bude klepat ještě dva tři roky :mrgreen: btw. proč zrovna golfa? :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Lhoty »

golfa protože pokud nebude shnilej tak tě přežije:)
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Bolo »

abych byl cool :mrgreen: Budu potřebovat nějakej prskolet do města pokud se to vysype...něco menšího třeba 106ku,saxo,golf3 apod... uvidíme, zatim to neklepe moc extremě
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od jaroslav5 »

No ak je to ložisko na uložení kluky v bloku tak povedzme,že tie dva roky možno,ale na ojnici to ložisko dlho nevydrží. Tam je to viac namáhané. Stáva sa,že ojnica ti podá ruku tzv.vyletí cez blok motora.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

to se ale moc nestava s timto motorem. Na to kvantum coupe a lanter co tu byli, tak by to byl dost ojedinely pripad. Kolik jen znam lanter kde neco mlati, 300 najeto ale vrcej dal.. :) neztracej nadeje, nekam to hod a si to poslechnou. Nez g3 tak mas lantru nebo coupe lepsi. Do 20 vyberes a dily muzes brat z toho aktualniho pokud fakt dojezdi.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Bolo »

Zkusím vyměnit olej, nějaké doporučení? co třeba tenhle? http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=554
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

pokud to je extrašpatnénka tak bych volil 15w40. ten motor se na to dá provozovat uplně běžně. lantra na to jezdí víc jak 3 roky v pohodě. dávám ho kvuli tomu že žere olej a nechci dolejvat za 300 litr :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Bolo »

Zas tak nežere, ale ten olej co tam je není žádna extratřída.... Tak ten v odkazu by tam jít mohl . co vy na to?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

já mam teď valvoline 5w40 synpower, ale člověče coupeso mi ho litr sežralo asi behěm 3.000km (jezdil jsem jen po městě krátké štreky takže během 3-4 měsíců)! to se mi ještě nikdy nestalo... :( nevím jestli to je provozem nebo olejem... resp. kdysi se to možná už jednou stalo, že sežralo olej rychle a pak do výměny 10.000 km zase drželo že už si vzalo jen pár deci tak jsem nedolejval.. asi to je fakt provozem.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

no dej to poslechnout odborníkovi, ještě dřív než tam dáš ten novej olej, at to není zbytečná investice. Hlavně s tím nikam nejezdi, bud na platák, nebo at odborík dojede k tobě. Pokud je mrtvý ložisko na klice, at už hlavní či ojniční, je to blbý a to je skoro levnější sehnat jiný motor, případně se rozloučit a prodat to po dílech.
A golfa III bych si nekoupil, ale to ani obdobného cenově srovnatelného hyundaie.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „COUPE“