Je to sice trochu OT, ale kdyz tady ctu o spatnych zkusenostech s

, tak musim zareagovat.
Kazde auto je tak trochu o stesti.
Ja s

nemel jediny problem (klepu na drevo). Krom pravidelnych prohlidek jsem byl opravovat za temer 6 let 2x - jednou plecharina po setkani se srnou, a podruhe vymena celniho skla po zasahu kamenem ci co to bylo. Naproti tomu bych mohl vypravet pribehy kolegu, kteri maji potize s Meganem (v servise asi 5x pokazde s jinym problemem), s C4 (problem pres nekolik navstev nevyresen), s Yarisem (opravy uz staly jako nove auto - vse se zacalo kazit asi mesic po skonceni zaruky), Oktavkou a dalsima.
V dnesni dobe bych rekl, ze kvalita vsech automobilek je zhruba srovnatelna. Ostatne mnoho dilu do aut pochazi od firem, ktere vyrabeji pro mnoho automobilek, nejen pro jednu. Je samozrejme rozdil, zda si kupujete auto za 200 tisic nebo milion, i kdyz i cena nemusi zarucovat vyssi kvalitu. Mnohdy masovou produkci vyladena technologie levneho vozitka muze byt "bezpecnejsi/kvalitnejsi" nez temer kusova vyroba draheho auta. Samozrejme tomu drahemu budou venovat vice pozornosti, ale uvedomte si, ze ta vysoka cena neni urcena pouze kvalitou materialu a prace, ale predevsim unikatnosti vyrobeneho kousku... Stejna soucast dodavana pro Jaguar a pro VW se cenou lisi az desetinasobne. A pak taky cim vice "ku*vitek" auto obsahuje (cim drazsi, tim jich ma vice), tim je vyssi pravdepodobnost, ze se nekteremu podari dostat svemu jmenu.
Az budu vybirat dalsi auto, tak se budu ridit predevsim tim, co za sve penize dostanu. Pujdu opet do auta, ktere bude uz na trhu dostatecne dlouho, bude se mi libit a bude odpovidat mym predstavam a hlavne se v nem budu "citit". A je mi skoro jedno, jakou bude mit znacku na cumacku
