
Strana 7-41 kde se hned v první odrážce uvádí "Akumulátor musí být demontován z vozidla a umístěn v dobře větraném prostoru" atd. Řekl bych, že výše napsaný kompromis s odpojením mínus pólu je rozumný. Pozor ale na to, že při odpojení akumulátoru se vynulují údaje v kapličce a nastavení rádia. Plus se k tomu, jak bylo výše uvedeno, resetuje i palubní počítač.
To platí pro klasickou nabíječku.
Ale co takové ty udržovací dobíjedla, které do akumulátoru pouštějí pár mA a u škodovek se připojovaly přes zásuvku zapalovače? U i20 při vytaženém klíči ze zapalování a připojení tohoto dobíjedla do zásuvky zapalovače, začne hrát rádio a do baterky nic nejde.
Jak by se takovéto dobíjedlo podepsalo na autě v případě, že by se připojilo svorkami přímo na kontakty akumulátoru? To by mě docela zajímalo.