vladimir85 píše:Ale mam iny problem ked uz sa mi dostane rucicka teploty motora na spravnu hodnotu, tak po 7 km od nastartovania mi spadne teplota na tu prvu rysku co je medzi 50 a 90. A po chvylke opat vystupi teplota ako ma byt. Tak neviem ci je na vine termostat, alebo daka ina habadura, takyto problem som mal na fiate stilo, aj tam chodila rucicka teploty hore dole a pomohla vymena termostatu a uz potom sa ani nepohla. Mate dakto taketo chovanie teploty?
Ne, nikdy se to nestalo, k větší silnici mám 500 m, na dvojku... poté 3 km z města, buď na čtyřku do mírného kopce nebo na pětku (55 km/h) na druhou stranu z mírného kopce.
To se ručička pomalu zvedá k 50 C. Poté plynulý rozjezd mimo město a ručka na 90 a tam se ani nehne.
Pokud ve městě zastavím, ručka z 50 klesne klidně pod rozsah (za řekněme 10) ale o to rychleji se pak (plynule!) vyhoupne k 90... a tam drží.
Nevím jak na Stilu, ale na Feldě vadný termostat způsoboval ručku pořád na 80 C a dlooohou trvalo, než tam vylezla. Pokud už byla na 80, tak ani na volnoběhu rozhodně neklesala, a to byl přitom jen 50 kW motor. Volnoběh má velké tepelné ztráty = ručka by neměla padnout pod 70 C.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)