Mal som dohodnutu opravu v tyzdni, kedy jazdim na firemnom aute, tak som svoje nepotreboval. V pondelok som ho zaniesol a vo stvrtok mi ho odovzdali s obsitym volantom a urobenou 1. garanckou. V pripade zaujmu by vedeli poskytnut nahradne vozidlo.
ahoj,
mám Hyu IX20 cca 14 měsíců (27 000 Km) a volant se mi sloupnul už podruhý. Poprvé ho bez řečí vyměnili a podruhý už jsme se domluvili na tom, že mi to zaregistrují jako závadu pro případnou budoucí reklamaci, ale neměnili jsme to, protože jsme já i servis věděli, že to je zbytečný. Narovinu mi řekli, že když budu chtít, tak to opět vymění, ale že se to stane zase. Servisák mi doporučil, že mám počkat, že je šance, že na základě těch četných reklamací začnou dělat volanty jiné a pak to vyměníme.
Ostatně teď už se mi to "doloupalo" a na první pohled to ani není poznat, je to vidět až při bližším prozkoumání.
Zatím to neřeším, je to jen kosmetická vada (která ale může samozřejmě před případným budoucím prodejem docela nepříjemně snížit cenu).
Hoši, prej "Byla to nejvyšší výbava až neuvěřitelý kolik je na něm funkcí"...
Skutečně je to bez tempomatu a omezovače rychlosti, ale vsadím se, že i tak se sloupne.
Ahoj, tak jsem taky reklamoval loupající se volant (necelý rok v provozu, s najetými 10.000 km). Nejprve si ho nafotili, že to musí poslat do fabriky na posouzení a po krátké době (1-2 týdny) se mi ozvali, že pro mě mají nový volant.
Nechal jsem ho vyměnit současně s roční prohlídkou.
Povrch nového volantu vypadá stejně jako předchozí, s tím rozdílem, že je "tvrdší" a klouže. A klouže dost. Velmi nepříjemné až nebezpečné.
Když to porovnám s jinými auty co mám k disposici, nebo s předchozím povrchem volantu (stačí si šáhnout na překrytí airbagu), tak je cítit velký rozdíl. Prostě ostatní nekloužou a dá se bezpečně držet volant jednou rukou.
Stejně nepříjemně kluzký mi připadal volant v nové ix35, kterou jsem zkoušel a už jenom kvůli tomu volantu bych ji nechtěl.
To nemůže sakra Hyundai, když má něco opravit, přijít s něčím co je bezpečné a opravdu funguje?