6 - tka u nové motorizace

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Závodí
Příspěvky: 1
Registrován: 30 pro 2012, 07:43

6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od Závodí »

Mám novou I 20 - 1,2-63 kW., hrozně mně na ní chybí šestka. Je někde momentová charakteristika tohoto motoru? Díky.
Závodí
Reklama
 

gmpm
*
Příspěvky: 39
Registrován: 13 črc 2012, 16:12

Re:6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od gmpm »

Ahoj,

me taky chybi sestka a pochybuju, ze kdyz by ji tam :hyu: daval, ze by to nebyla stejna zmrsenina jako v i30 ... Na foru jsou pro starou 1.2, velkej rozdil bych tam nehledal ... Grtka k novemu autu.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od bony »

Mohu vedet v cem je problem u i30? Sestka tam je a je naprosto na miste...
rcc
**
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2012, 12:34

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od rcc »

bony píše:Mohu vedet v cem je problem u i30? Sestka tam je a je naprosto na miste...
No možná, že na 6-tku točí při 130km/h přes 3,5tis otáček...?
Přílohy
Foto211.jpg
Foto211.jpg (174.39 KiB) Zobrazeno 2942 x
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od bony »

Jo tak...
Chercheur
*
Příspěvky: 10
Registrován: 27 lis 2012, 19:21

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od Chercheur »

Podle obrázku zřejmě CVVT (?), GDI by mělo točit o něco míň.
rcc
**
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2012, 12:34

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od rcc »

Chercheur píše:Podle obrázku zřejmě CVVT (?), GDI by mělo točit o něco míň.
Jo byla to 1,4 CVVT. Měl jsem to jen půjčené. GDI 1,4 se snad ani nedělá ne? Nebo se mýlím?
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od bony »

Asi ano moje 1.6 taky tak netoci... a s 6kou jsem max spokojeny.
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od vorlajz »

o graf prubehu vykonu a krouticiho monentu si napis mail do Hyundai ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

a opakovaný dotaz jak před 4 lety : a na co to bude ten graf ? ,někde tu je na Kappa motory 5 rychl. už vložen
i20 dle mne jezdí šikovně , hlavně tomu kdo nejezdí po dálnici 80 aby měl spotřebu 4,3 lt/100 km , ale to už je věc názoru ... :-
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od caruser »

amaize

Ja viem, že to určite nebola narážka na mňa :) Teraz jazdím za 4,3 ale už 120 po diaľnici :wink:
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

ne ne na tebe to nebylo , to bylo všeobecně
tobě takjaksi tuto spotřebu jako jiní nevěřím , při normálním ježdění to prostě nejde , a udělat ji jedno nebo 2 x měsíčně a pak jezdit za 6 ale nenapsat o tom není chlapské - sám se mrkni jestli tu tak ještě mjezdí "více" majitelů i20
mám nohy na zemi a nejsem řidič který jde pro auto a dělá jízdu na spotřebu , já prostě jezdím a při nějakých 6 litrech průměru za rok toto absolutně neřeším a nijak neventiluju , 80% návštěvníků se nad těmito "chvalospěvy" jen usmívá a nekomentuje

neber si to ve zlém :twisted:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od caruser »

amaize

Tých 4,3 bol rekord, bežne som jazdil za dlhodobých 5,1 po 30.000 km. Teraz na LPG to už neriešim, jazdím len diaľnice 120 km/h a spotreba teraz v zime do 8 l LPG, čo je cca 4,2 benzínu :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od suah »

Vidis, a keby si chodil stale 80, tak by si v prepocte chodil pod 3 litre :mrgreen:
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

:twisted: chodil :mrgreen:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“