
Ale jak se tu psalo, každý si auto zajíždí po svým, někdo poslechne mechanika, který mu řekne, ať mu dává čočku hned od začátku (přece mechanik tomu rozumí, vždyť se hrabe v autech...), někdo zase vlítne na dálnici, někdo to zase šetří.
Už jsem to tu psal. Zkuste použít selský rozum. Popřemýšlejte, jak to v motoru funguje, jak se to tam asi obrušuje, než si to všechno sedne. I když výrobní postupy jsou přesnější, pořád tam budou microoděrky a těm se vše musí přízpůsobit a když ten píst tam začne lítat rychlostí přes 5000 ot/min, co se asi stane? Ty microtrhlinky,oděrky atd se asi nebudou ideálně brousit, ale třeba se uštípne větší kus. Ty motory pak budou mít větší vůle, budou baštit více oleje i benzínu a nebudou mít udávaný výkon. Ale jak vás tady znám, tak tisíc lidí, tisíc názorů a určitě tady budete zase dávat svoje argumenty, někteří třeba i vypění


Tady je i zajimavej článek o motorech, tak všichni povinně přečíst!!! Už jsem ho tu myslím jednou dával.
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv