MaF
přesunul jsem to sem do pokecu.
Joj, novej a jak hezky umí lichotit!
Tak to já bych si teda 14 dní klidně počkal, kdybych měl dostat klimu nebo ne..

Tak velký cenový rozdíl tam zas nebyl ne? Někde bych našel ještě origo prospekt co jsem si přinesl ze salónu.
Co se týká 16-tek, rozhodně jsou tvrdší než ty 14 na kterých lítám ted v zimě. Ten přechod je vždy znát, ale jen chvilku, než přivykneš na něco jiného. Prostě když vemeš nějakou tu díru, čemuž se snažím vyhnout, samozřejmě to více cítíš. Ale nic hrozného.
Nejsem tady sám, kdo má 16.. a zasebe musím říct že to krásně sedí když řízneš zatáčku.

a ted s novými tlumiči si člověk dovolí ještě víc

Nadruhou stranu, tím jak máš širší pneu, když vjedeš do vyjetých kolejí od kamionu, zakymácím se jak moskvič.

ale to už s každým kolem..
Auto měl například půjčené Vilda, tenkrát zkoušel moje tlumiče. Nestěžoval si že by bylo nějak příliš tvrdé, a on je nato fajnšmekr!

Co Vildo?
jo a ještě do 16tek jsem šel samozřejmě kúli designu.. Protože 15 mi přijde málo, 16 akorát. Na tento typ auta!
17-tky tady měl tenkrát David C3, ten to doplnil ještě snížením podvozku. Auto vypadalo naprosto úžasně!!!! Ale i on sám přiznal že to k jízdě moc nebylo.. tak mám pocit že se vrátil k 15..?
Jinak na Laguně jsem drandil 18, to byla panečku jízda, tam už o bylo tvrdší, ale také hlavně díky těžkému motoru 2.2DCi
když to shrnu, do 16tek klidně běž, neboj se toho, ale počítej stím, že pokud je nemáš zapsané v TP, je lepší je před STK shodit a nasadit zimní 14.. pro jistotu..
Mě to odpadá, mě STK vychází na zimu
