A jaké tedy ty závady jsou? V tom článku nejsou žádné konkrétní údaje.....
Samozřejmě u vybité baterky bych taky skoumal jak s tím jezdí, pokud jede jednou za půl roku či popojíždí po 5km tak se baterka nedobije obzvlášť jak se svítí celý den, puštěné rádio atd...
Ano mám i20 něco přes měsíc, a zatím bez problémů nic nevrže a vše je ok, pouze po 150km se rožla kontrolka motoru, skontroloval jsem kabely a skusil konektory dotlačit a přestala svítit, v Olomouci kontrola OK, ovšem nic mi neřekly, teď jsem byl namontovat DRL v Opavě a zmínil jsem se o kontrolce a dostal jsem odpověď že je to normální - že je toho víc že nějaká serie nemá pořádný kontakt v konektoru, nějaký maník to nedocvaknul při výrobě pořádně.
K různému vrzání zatím je vše OK, sice párkrát něco vrzalo, klepalo a pod... ale vždy jsem našel původce - spony od pásů, hasičák v kufru a pod....
PS. Možná to bude tím že mám motor 1,2 údajně 1,4 má nějaké problémy při startování co jsem si tu přečetl.
PS2. A klidně věřím že si němci volají asistenci i na výměnu žárovky - vždyť to tak pomalu začíná i u nás....
