Vše jsem nečetl,ale DPF či podobnyn systemum ,to je prostě katastrofa

Prvni s tim přišel Mercedenz-Benz nebo BMW si nejsem teď jisty

,ale jde o ten samý system,jako spíše známí pod zkratkou PAF :!:Používany u PSA Citroen či Peugeot jen jinak pojmenovaný,stači hledat na googlu

o to,ale nejde,jde jen o debilní Emise ,které akorát vyrobcum automobilum zužuji zorné pole ve vykonu vuči spotřebě paliva a objemu motoru

A bytoho nebylo malo i dieslove motory maji před i za vstupem katalyzatoru,popřipadě 2 dvou system katiku

Lamda sondy

O no to zni jako,že je to legrace,ale neni

Zákon fyziky nelze popřít

,myslím tím vzorec poměr vzduchu vuči palivu a objemu motoru

Ať je to benzinovy nebo dieselovy agregat

Trebaže Eu se o toto snaží už spoustu let a niž si to uvědomuje

,ale evropske automobilky použivají tabulku spotřeby Eu

Než třeba Asie nebo Usa ,ty normy jsou uplně někde jinde

Evropa se vžydycky přispusobovala jinym měřitkum

Ano ja jsem pro aby jsme jezdili za co nejmíň,ale metr by měl byt pro všechny stejny,ne jen pro někoho

Se omlouvam jsem uplně

vybočil od tematu

Je to k ničemu a vyndat je to jen vymluva na prachy a velka starost pro normalní lidi co maj commonreil vyhybat se tomu obloukem muj nazor

Abychom byli v obraze Jáam
Ps a o naftě v commonreilu se tu cenu nemá bavit

Tak schvalně jake čislo Cetanu má Commonreil pro zápal ve válci tolerance Minimálně

Se omlouvam jsem to schvalně nenapsal

a to jen proto aby lide věděli co je Tdi

,myslim rozdíl těch naftovych systemu,ale na povim TDI stačí čislo 45

Hmmm???? Pozor nejsem zastancem Tdi a ani Wv vubec celeho koncernu
