5. dvere otváranie

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
robertbulko
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 10 črc 2013, 15:05
Bydliště: Trenčín

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od robertbulko »

Tasek píše:psal jsem kamarádovi v :hyu: , ale prý nemají, řeší to online ze systému když je potřeba, chtělo by někde sehnat něco jako má Renault Dialogys..., podle mě by to šlo udělat celkově, elektrické vzpěry, dvě tlačítka a mělo by to fungovat jako když to máš ve výbavě, příprava kabelů by tam mohla být...

pokud máš foto konektorů, možná bych dokázal natipovat, VW používá TE Connectivity, popřípadě Delphi, u korejců si myslím spíš Asijský trh, takže asi Molex a JST, pokud máš nějaké foto konektorů, půjde to poznat, na konektoru bude i možná popis výrobce nebo logo...

Pokud by to šlo, jsem schopný nechat udělat a dodat jako komplet, nalisované kabely včetně konektoru... :D
Čo sa týka konektorov, priznám sa, že sa mi už nehce rozoberať moje dvere, ale ak by som to robil niekomu ďalšiemu určite by som to nafotil a zdokumentoval. Keď som to riešil na mojom aute, zabil som pri tom kopec času a nemal som chuť niečo fotiť. Prvý krát je to vždy unikátne :P

Bolo by super to urobiť bez zásahu do kabeláže a ja by som to potom určite prerobil aj na mojom aute. Treba k tomu konektory zrkadiel (samca aj samičku) a tiež konektor svetla dverí (samca aj samičku) Neviem ale koľko by to potom celé stálo a či by to bolo cenovo zaujímavé. Dá sa to bez problémov urobiť touto cestou. Bolo by to profi riešenie a pre každého.

Inak screenshot z online systému sa dá urobiť. Takže ak by bola chuť, je možné sa k tomu dostať.

Dôležité je zistiť čo sa deje pri podržaní tlačítka na otváranie piatych dverí, keď zablikajú smerovky. Zopne sa niekde nejaké relátko (možno nie je osadené), ktoré pustí do nejakého kábla vo dverách +12V, alebo sa použije stálych +12V čo predpokladám, že vo dverách je a spája sa kontakt k GND (zemy)? Ak sa niečo takéto deje po akú dlhú dobu, možno je všetko pripravené. Pod záslepkou v palubovke je konektor s káblami, stačilo by len napychnuť spínač....

Neviem ako funguje tam kde je el. ovládanie. Chlapík v :hyu: v TN mi tvrdil, že sa to nedá nainštalovať do môjich piatych dverí. Mám mu veriť?
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 27 srp 2013, 18:09, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Reklama
 

Tasek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 15 črc 2013, 13:03

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od Tasek »

Co se týká cen, záleží, co je použito, kompletní svazek na denní svícení pro fabii třeba vycházel do 100kč, co se týká materiálu, byl určitě levnější, pouze se vycvakl ovladač světel, dle manunálu se napojilo a přidalo relátko, za které škodovka/AEV chtěla drahý peníz, to samé bylo tempomat do oktávie I.

Odhadem z prace, konektor po 5-15kč/ks, kontakt do konektoru od 1-3kč/ks, těsnění pokud tam je cca 0,4kč/ks, 0,5mmq kabel FLRY-B (automotive vodiče standart) cca 2kč/m +/- dle ceny mědi.

Myslím že pro představu kalkulace by to mělo stačit, pokud by se dělalo pár ks a materiál by byl dostupný, dá se to určitě udělat za 0,- ! :D

Co se týká materiálu pro tebe jakožto vývojového pracovníka, rád tě podpořím = 0,-! :twisted:
Hyundai i40 CW, Comfort, 1,7 CRDi, 100kw, Sleek Silver
Obrázek
Uživatelský avatar
robertbulko
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 10 črc 2013, 15:05
Bydliště: Trenčín

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od robertbulko »

super ďakujem za podporu. Ja to rozoberiem a nafotím, ale nebude to hneď, musím sa na to naladiť #-o

Rád by som to poriešil spolu s piatymi dverami.

P.S.: Mohli by sme s tým urobiť business pre :hyu:
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Tasek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 15 črc 2013, 13:03

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od Tasek »

to je spíš obejít, tak jak některé firmy obchází škodovku, pořádně nastřelit a prodávat ve velkém a za těžké....
Hyundai i40 CW, Comfort, 1,7 CRDi, 100kw, Sleek Silver
Obrázek
Uživatelský avatar
robertbulko
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 10 črc 2013, 15:05
Bydliště: Trenčín

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od robertbulko »

dneska som sa pozrel ako to funguje s tým otvaraním piatych dverí a ako sa písalo predtým funguje to tak, že jeden človek musí byť pri aute a vodič, resp. človek čo má kľúče odblokuje na diaľku tlačidlo a ten čo tam stojí počká kým bliknú smerovky, stlačí tlačidlo a kufor sa otvorí. V :hyu: argumentujú, že to tak funguje kôli bezpečnosti. Podľa mňa je to blbosť. Určite by bolo lepšie ak by sa zámok uvolnil sám pri stlačení dialkového a človek pri aute by už len odklopil dvere. Stačí si predstaviť, že idem s veľkým nákupom v rukách a nedá sa mi šahať na to tlačidlo na dverách, ale mám v ruke dialkové. Stlačím, dvere sa uvolnia a ja ich len podvihnem, nie?.

Myslím, že náhodné otvorenie nie je moc reálne, pretože tlačítko treba podržať dlhšie.

Pozrel som na zámok a ten je urobený veľmi jednoducho. Pri stlačení tlačidla sa zopne na chviľku kontakt a uvolní zámok. Prítomnosť dialkového zaručí odblokovanie alarmu piatych dverí, presne tak ako pri stlačení dialkového z väčšej vzdialenosti.

Teraz potrebujeme len nájsť +12V (resp. menšie napätie schopné zopnúť relé), ktoré sa aktivujú v čase bliknutia smeroviek pri stlačení otvárania piatych dverí na dialkovom a máme vyhrané. :D/

Kto to zistí???? Ja to asi nebudem, pretože nemám ani páru kde to hladať.

Čo zopne tie 4 smerovky pri podržaní tlačítka na dialkovom? Mohol by to byť signál z riadiacej jednotky, resp. s jednotky čo počúva signál z dialkového a následne nejaký vodič po ktorom sa dostane napätie do smeroviek. Typujem, že to bude signál z fabrikového alarmu. Neviem, či je alarm súčasťou riad. jednotky, alebo samostatný modul. Ak to je to len vnútorná funkcia čo dá signál na zablikanie smeroviek a je to presne to isté zablikanie, čo vidím pri otváraní a zatváraní auta, tak sme nahratí. Bolo by super, ak by to bola nejaká sólovka. Za pozornosť by mohlo stáť, že sa uvolnia od alarmu len piate dvere. Mohli by sme skúmať aj to a tiež stojí za pozornosť fakt, že sa zámok otvorí, len v prítomnosti dialkového, alebo pri stlačení otvárania piatych dverí z diaľky. Tu mi to začína zaváňať ďalším nápadom. Automatické otváranie auta, pri priblížení k predným dverám, alebo piatych dverí pri priblížení k piatym dverám, alebo otvorenie piatych dverí dialkovým na dialku. Budem dumať. Je rozdiel medzi odblokovaním alarmu piatych dverí priblížením sa ku dverám s dialkovým a stlačením tlačítka otvárania na dialokovom?
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 28 srp 2013, 22:12, celkem upraveno 17 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Tasek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 15 črc 2013, 13:03

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od Tasek »

Ahoj, je to určitě blbost, na Audi A4 allroad r.v. 2012 mi to funguje tak, že když podržím dlouho tlačítko, dveře se odblokují a sami otevřou, má to elektrické vzpěry dveří, zavřít už musíš pomocí tlačítka na dveřích. Stejně funguje i superb a bmw GT5.

T.
Hyundai i40 CW, Comfort, 1,7 CRDi, 100kw, Sleek Silver
Obrázek
Uživatelský avatar
robertbulko
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 10 črc 2013, 15:05
Bydliště: Trenčín

Re: 5. dvere otváranie

Příspěvek od robertbulko »

dneska som sa pozrel na funkciu zámku piatych dverí a môžem zkonštatovať, že sa na to môžme vykašlať. Pri stlačení tlačidla na dverách a následnom pustení sa zámok uvolní iba z časti a dvere sa nedajú otvoriť. Počas podržania tlačidla je zámok dostatočne otvorený na otvorenie dverí. Ak sa len na chviľku zopne povolí vdere len čiastočne. Zámok nie je konštruovaný tak, aby sa pri uvolnení kompletne otvoril a preto nemá zmysel sa tomu ďalej venováť #-o
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Odpovědět

Zpět na „i40“