Môžem zrovnávať, keďže máme v rodine rovnako starú Fabiu II HTP 51 kW ako i20. Dizajn nebudem hodnotiť, každému sa páči niečo iné, fabia je lepšia v odhlučnení, v jazdných vlastnostiach, je priestrannejšia v pozdĺžnom smere (i20ka v priečnom), má väčší batožinový priestor, má lepšie dielenské spracovanie interiéru. i20ka má silnejší motor, spotreba je približne rovnaká, cena v dobe kúpy pri rovnakej výbave bola +- rovnaká. Ale ako som už niekde písal veľkou výhodou i20ky je nezáujem u zlodejov



 
  vs. okřídlený šíp...
 vs. okřídlený šíp...







 .
 . .
 . Za ty prachy nejlepší koupě...alespon pro mě
 Za ty prachy nejlepší koupě...alespon pro mě 
 . Stopu mám najetou a nesnažím se tu auto "devastovat". Když Ela přišla, tak jsme měli ještě Sonatu a Ela byla prakticky jistým nástupcem. Až do projížďky této trasy. Je samozřejmé, že Ela ani i30 tady nemohou dosáhnout komfortu (jízdního ani akustického) na úrovni Sonaty, ta je prostě o patro výš. Ale stav kdy zadní náprava Ely dokázala vyvinout takovou míru hluku, že "trumfla" i30cw byl velkým zklamáním. I když má Ela na rozdíl od i30 jen vlečenou nápravu, tak ostatní trumfy jsou na její straně - vyšší torzní tuhost karoserie (příčka pod zadním oknem hned za zadními sedadly), absence rezonančního prostoru nad kufrem. Je samozřejmě možné, že došlo za uplynulé 2 roky k posunu na poli naladění nápravy a rozdíl může dělat i obutí (pokud dobře vidím, tak Tvoje auto je na patnáctkách, zkoušené auto bylo na šestnáctkách). Neříkám, že je Ela špatné auto (to není vlastně žádné), ale pro mne to bylo zklamání a považuji to za zbytečnou chybu, která by se dala s minimálními náklady napravit.
 . Stopu mám najetou a nesnažím se tu auto "devastovat". Když Ela přišla, tak jsme měli ještě Sonatu a Ela byla prakticky jistým nástupcem. Až do projížďky této trasy. Je samozřejmé, že Ela ani i30 tady nemohou dosáhnout komfortu (jízdního ani akustického) na úrovni Sonaty, ta je prostě o patro výš. Ale stav kdy zadní náprava Ely dokázala vyvinout takovou míru hluku, že "trumfla" i30cw byl velkým zklamáním. I když má Ela na rozdíl od i30 jen vlečenou nápravu, tak ostatní trumfy jsou na její straně - vyšší torzní tuhost karoserie (příčka pod zadním oknem hned za zadními sedadly), absence rezonančního prostoru nad kufrem. Je samozřejmě možné, že došlo za uplynulé 2 roky k posunu na poli naladění nápravy a rozdíl může dělat i obutí (pokud dobře vidím, tak Tvoje auto je na patnáctkách, zkoušené auto bylo na šestnáctkách). Neříkám, že je Ela špatné auto (to není vlastně žádné), ale pro mne to bylo zklamání a považuji to za zbytečnou chybu, která by se dala s minimálními náklady napravit.