Cyklovač stěračů

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Uživatelský avatar
Benedikt
*
Příspěvky: 72
Registrován: 04 říj 2005, 14:43
Kontaktovat uživatele:

Cyklovač stěračů

Příspěvek od Benedikt »

Zdarec borci! Řešil jste někdo bastl cyklovač stěračů? Jestli jo, buďte, prosím, sdílní kolem výsledného řešení - zapojení, umístění, foto...
Díky :roll:
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
Reklama
 

Uživatelský avatar
ROOOM
**
Příspěvky: 184
Registrován: 14 dub 2005, 12:54
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

cyklovac

Příspěvek od ROOOM »

podekuj VIPEovi

http://www.getzclub.net/kforum.php?akce=topic&Top_ID=11

:wink:

PS: mne ho zapojili v servisu opacne ... :evil: misto pomaleho stirani je rychle a opacne
Getz 1.1 Cool - Green Bean
Mercedes Benz M-Class W164 3.0
Uživatelský avatar
knorek
*
Příspěvky: 85
Registrován: 15 říj 2006, 16:38

Příspěvek od knorek »

no tak z toho obrázku tedy nejsem vůbec moudrý :shock:
Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi 2015
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
ex. Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
ex. Hyundai Getz 1.3 2003
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

Tak si to prohlidni jeste jednou a poradne ...... :wink:
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Uživatelský avatar
knorek
*
Příspěvky: 85
Registrován: 15 říj 2006, 16:38

Příspěvek od knorek »

no tak to mi asi moc nepomůže, přece jenom nejsem technický typ :cry:
nicméně právě o cyklovači stěračů přemýšlím už delší dobu. Nevíte někdo kde a za kolik v Praze by to udělali? Na internetu jsem nic nenašel....
Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi 2015
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
ex. Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
ex. Hyundai Getz 1.3 2003
vipe

Příspěvek od vipe »

Nejsem si jist zda je tam příprava v kabeláži. :roll: Jinak by stačilo vyměnit páčku a dát relé. :wink:
Uživatelský avatar
Benedikt
*
Příspěvky: 72
Registrován: 04 říj 2005, 14:43
Kontaktovat uživatele:

Re: cyklovac

Příspěvek od Benedikt »

ROOOM píše:podekuj VIPEovi
Vipeovi samozřejmě děkuji, a nejen za to schema, ale za celkové zasřešování Getziků.
Kde jsou konektory napojení je dobré info, samotný cyklovač napojený třeba do série na pomalejší stírání (tj. první poloha dolů jako sepnutí na externí cyklovač a druhá poloha ponechaná jako rychlostírání napolno) taky nebude složitý. Mě však šlo spíš o náměty k umístění ovládání cyklovače, to jest toho potenciometru měnícího rychlost stírání, z hlediska estetiky. Asi to navrtám přímo do plastu pod volantem hned někde u páčky stěračů, a to směrem dolů - koneckonců bude stačit to mít na snadné nahmátnutí, a když to nebude moc vidět, tak jen dobře.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
Uživatelský avatar
mario_liptov
*
Příspěvky: 71
Registrován: 20 bře 2006, 14:03
Bydliště: Liptov Slovensko

Příspěvek od mario_liptov »

No ja by som radsej robil cyklovac s pamatou, bolo niekolko zapojeni pre stare skodovky s triakom alebo s rele. Ak sa mi niekedy podari najst tak hodim odkaz prip. schemu. Pre domaceho kutila to nebude problem.
Problem so spotrebou vyrieseny. Stal som sa majitelom novuckeho PEUGEOT 2008...

5.9l/100km
vipe

Re: cyklovac

Příspěvek od vipe »

Benedikt píše:
Mě však šlo spíš o náměty k umístění ovládání cyklovače....
Tak to je jiné já myslel že chceš dát origo. Chce to opravdu najít nějaké místečko dobře dostupné a kde to moc nebude kazit vzhled palubní desky a nebude překážet. :wink:
Uživatelský avatar
melisa
*
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2006, 18:13

Příspěvek od melisa »

Doufám že zas nebudu vypadat jako úplná hlupačka...ale nechala jsem si ve svém Getzu udělat originální cyklovač stěračů. Fakticky to vypadá tak, že vyměnily páčku, přibyl na ní takový ovládací kroužek na kterém se volí int, lo a hi. Já to pochopila tak, že když si na kroužku navolím int tak v poloze o jedna níže, která přibyla, bude cyklovač aktivní a délku intervalu si budu určovat tak jak jsem byla zvyklá z Felicie a to doba mezi setřeními určená dobou mezi vypnutím z první pozice a opětovným zapnutím do ní. bohužel interval je stále stejný, sice pomalejší než klasické stírání ale přece jenom neplní funkci cyklovače.
Tak bych se chtěla zeptat, pokud to dělám špatně, jak se to dělá abych nešla opět a zbytečně do servisu.
Děkuji za milou odpověď! :)
Getz 1.3
Uživatelský avatar
jrtrain
*
Příspěvky: 22
Registrován: 14 úno 2007, 08:49
Bydliště: Cheb

cyklovač

Příspěvek od jrtrain »

ahoj - no není to jako ve Feldě, navolíš INT a otočíš si kolečkem LO - HI dle potřeby - neboli cyklovač je pevný a má asi 5 délek cyklování Hi nejrychlejší, LO nejpomalejší - ale neboj, taky jsem byl překvapenej, když jsem si poprvé sednul do hyundae :wink:
Hyundai Pony GLS 1,5i ´93
vipe

Příspěvek od vipe »

No jo je to tak tím kroužkem si volíš délku intervalu mezi jednotlivým setřením není to plynulé ale je tam asi 5 poloh. :wink:
Uživatelský avatar
melisa
*
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2006, 18:13

Příspěvek od melisa »

no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý... :cry: :evil:
Getz 1.3
Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od Josef »

melisa píše:no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý... :cry: :evil:
Tím kroužkem je to nastavitelné zhruba v rozmezí 2 - 10 vteřin
pavel11
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 led 2007, 16:34
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od pavel11 »

melisa píše:no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý... :cry: :evil:
Pokud si já pamatuji, tak jsou skutečně 4 polohy páčky. OFF, INT, Lo, Hi. INT je právě cyklovač, OFF stěrače vypnuty, Lo - pomalu, HI - rychle. Pokud se páčka přepne na INT (jednou dolu), tak je na páčce ještě kroužek s nakreslenýnou něco jako stupnucí (rozšiřující proužek), který se otáčí a zarážka (či co) ukazuje jaký interval je nastaven. Takže to zopakuji. Nastavením páčkou na INT se aktivuje cyklovač a otočením kroužku se nastavý interval stírání. (Jinak mezi náma, je to popsané v každém návodu na GETZe). :wink:
Matrix CHAMPION, 1,5CRDi VGT, rok 9/2006
Getz 1,3, rok 3/2003
Odpovědět

Zpět na „GETZ“