LPG

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: LPG

Příspěvek od mnkk »

Tak sa spýtam takto. Mal si tieto príznaky (dusenie, škubanie) aj pred prestavbou na LPG?

1,6 sa dusia za studena. Robila to aj moja 1,4, ale vyriešil to nový FW.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Reklama
 

Uživatelský avatar
Scout
*
Příspěvky: 46
Registrován: 10 dub 2013, 18:51

Re: LPG

Příspěvek od Scout »

Já to nechal přestavět hned jako nový, ještě před dodáním vozu. Na benzín jsem jezdil cca 2000 km a pak už jen na plyn. Ze začátku jsem to přičítal nezajetému motoru, ale teď ???
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: LPG

Příspěvek od mnkk »

No pekne. Takže to trhá furt, aj predtým, aj teraz. Takže to bude asi "vlastnosť" auta. :twisted:

Keď chceš predbehnúť tu feldu a ideš na plyn, skús prepnúť na benzín, či to nepojde lepšie. Sa mi nezdá, že by si na 3jku tú feldu nedal. Veď máš 1,6. Alebo tam máš pri 80km/h 6stku a podraďuješ do 5ťky? Hmm?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Scout
*
Příspěvky: 46
Registrován: 10 dub 2013, 18:51

Re: LPG

Příspěvek od Scout »

Jen na "4", s plynem to auto tolik nevytáčím. Na mou obhajobu musím dodat, že předchozí auto bylo taky na plyn, mělo jen 60kW a neměl jsem problém
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: LPG

Příspěvek od mnkk »

Ok, a pri akej rýchlosti máš 4rku? Zájdi do servisu. Máš záruku, dostaneš náhradné auto, aspoň porovnáš. :wink:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Scout
*
Příspěvky: 46
Registrován: 10 dub 2013, 18:51

Re: LPG

Příspěvek od Scout »

Přesně Ti to nepovím. Řekněme, že se budem bavit o rychlosti mezi 70-80 km/h. Podřazuji ze "6" na "4" ve chvíli, kdy dojíždím auto a vidím, že můžu předjíždět. Jenže to už je pozdě. Kdybych jel na "4" celou dobu, tak to auto zareaguje, ale budu jezdit za 10l/100km. Když to udělám před předjížděním, tak mu trvá, než to pobere, jakoby ten motor byl přesycenej. Takže když si všimnu šance na předjetí včas, tak neřadím na "6", nechám "5" a reaguje to líp, než kdybych podřazoval.
Do servisu se chystám, ale nemám to za rohem. Začínám sepisovat A4 se závadami a budu to řešit asi až s první garančkou v březnu. Jen mě zajímalo jak jsou na tom ostatní
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

A4 závad ?? co tam vše máš ??
mě teda tvoje peripetie s plynem nějak mijej, než to přepne na plyn jedu "lanksam" bo je to studený, bo je to drahý :-) ;-) pak to nějak jede, ... řekl bych o kousek líp jak felda, ale ne o moc velkej ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: LPG

Příspěvek od mnkk »

V 70km/h to je na 2jku. :D jediné čo možeš urobiť a nešlapneš vedla je, že pojdeš do servisu s A4 závad a požiadaš o náhradné vozidlo- ideál ix20. Potom zistíš: 1, je všetko v poriadku alebo 2, máš problém. Ten sa dá pekne riešiť.

Takže vela šťastia. =D>
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od Luboshak »

Scout píše:Přesně Ti to nepovím. Řekněme, že se budem bavit o rychlosti mezi 70-80 km/h. Podřazuji ze "6" na "4" ve chvíli, kdy dojíždím auto a vidím, že můžu předjíždět. Jenže to už je pozdě. Kdybych jel na "4" celou dobu, tak to auto zareaguje, ale budu jezdit za 10l/100km. Když to udělám před předjížděním, tak mu trvá, než to pobere, jakoby ten motor byl přesycenej. Takže když si všimnu šance na předjetí včas, tak neřadím na "6", nechám "5" a reaguje to líp, než kdybych podřazoval.
Do servisu se chystám, ale nemám to za rohem. Začínám sepisovat A4 se závadami a budu to řešit asi až s první garančkou v březnu. Jen mě zajímalo jak jsou na tom ostatní
Neboj se tam dát v 70-80 trojku (když máš motor zahřátý). Uvidíš, že zjistíš, že je to jiné auto a nijak mu to neublíží.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

LOL ;-) neboj se dát trojku ve stovce, pak to ještě do cca 120 potáhne :-) se podívej v kolika otáčkách dává ten motor maximální výkon ;-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: LPG

Příspěvek od airwaves »

Pokud máš zástavbu od :hyu: a to BRC tak to musí lítat jako na benzín řekl bych ještě lépe. Máme doma dva tyto motory na LPG a ten s BRC jezdí líp. Prostě se toho neboj, pořádně to otestuj na benzín, jak píšou kolegové provětrej ho a po přepnutí to musí jezdit úplně stejně. Když ti někdo bude přepínat aby jsi to neviděl nejde to poznat. Jinak co se týče přístřiku benzínu a spotřeby 1 litr na 100 je to podle mého propočtu skoro 10x dražší než FL nebo Wap Saver. Nevím zda je můj propočet správný prosím o kontrolu. :D Počítal jsem 5litrů FL za 1700 a spotřebu 1 litr na 10.000km??? Dnes maj rozdělovač s hadičkama pro každej válec. To už dává smysl. Po namontování tohoto přímazu by ti měli v servisu přístřik vypnout. Dokonce někde kontaktují starší přestavěná auta s ještě neupraveným motorem na LPG a žádají majitele o doplnění FL.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: LPG

Příspěvek od mnkk »

airwaves: na 10 000km snáď len 0,5 litra. :wink: Nádržka je na 2,5dcl a tých 500km vydrží.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od Luboshak »

mmv píše:LOL ;-) neboj se dát trojku ve stovce, pak to ještě do cca 120 potáhne :-) se podívej v kolika otáčkách dává ten motor maximální výkon ;-)
Nerozumím. Řeč byla o tom co tam dát v 70-80 za rychlost, když chceš předjíždět. Já dávám za 3.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

no, rozumíš dobře, když holt potřebuješ vystřelit z nějaký blbý situace tak klidně tam tu trojku vraž i ve vyšší rychlosti jak je 70-80, klidně i v 90-100, otáček máš v tu chvíli lehce pod 5000 , při 5300 v tom "bouchnou" saze a vystřelí to k neumětelům, tahne to tak do 6300, pak to uvadá, a jak tu jeden píše "že nezaškodí poškádlit omezovač" tak tam jsem ještě nedorazil, nebylo proč

když neni třeba, tak tam v 50ti dám 5ku a jezdím
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

mmv, ty prekrucujes jejich odpovedi, bavi se o rychlosti 70-80kmh, kdy je ctyrka absolutni nesmysl na podani jakyhokoliv vykonu. Predjizdeci manevr se da dokoncit pri 100kmh rychlosti a klidne uz zarazenou ctyrku, jde prece o nabrani sily hlavne na zacatku prejizdeni.

Myslim, ze problem v aute neni, sily ma evidentne dost: http://www.youtube.com/watch?v=pJbVSqtFpbs
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „ix20“