Problém s předními kotouči i40 kombi

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od mikodim »

pri kazdom takomto probléme treba zmerat hádzavost nábojov a poriadne skontrolovat valceky ci dobre pracuju a dobre je aj vymenit gumičky /pár eur investicia/
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od idam.i »

Mikodim,meniť gumičky na rok starom aute ? :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od idam.i »

hanz.1 píše:Poddimenzované nebudou, ale kvalita materiálu brzdových kotoučů a desek nebude nic moc. Brzdy i40 jsou stavěné na okreskové jízdy do 100 Km/h :lol:. Jak zavítáte na deutsch autobahn a párkrát přibrzdíte z vyšších rychlostí je problém na světě. Jsem po srovnání kotoučů + nové desky a vše fungovalo než jsem navštívil dálnici našich západních sousedů a trochu se odvázal ](*,)
Problém nie je v autobahne.Práve,že problém býva,keď často zĺahka dobrzdievam a vtedy dochádza k usádzaniu materialu na kotúče a tie začnú hádzať.Znie to dosť divne,ale čítal som o tom seriozny článok.Tam doporučujú brzdy občas tvrdo prešlanúť a potom nechať vy chladnúť.Pokial by bol problém,že sa brzdy prehriali a skrútilu,tak to zistíš ĺahko.Kotúče zmenie farbu.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
bugsbunny
*
Příspěvky: 35
Registrován: 22 čer 2013, 14:20

Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od bugsbunny »

Som po vymene brzdoveho oblozenia pri stave tachometra 48500, ako to tu citam, vydrzali viac ako je u i40 s automatom bezne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
i40cw 1,7 CRDi, AT r.v.:2017
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od mikodim »

idam.i píše:Mikodim,meniť gumičky na rok starom aute ? :mrgreen:


Mať problem s brzdami na rok starom aute? :mrgreen:
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
hanz.1
**
Příspěvky: 131
Registrován: 12 dub 2007, 22:07
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od hanz.1 »

No v každém případě originální kotouče a desky už nikdy. Teď je to celkem dobrý, ale jak se ty vibrace vrátěj, nebo budou kotouče na minimu dávám jedině ATE.
i40 CRDi Style + Navi
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od sagen »

idam.i píše:
hanz.1 píše:Poddimenzované nebudou, ale kvalita materiálu brzdových kotoučů a desek nebude nic moc. Brzdy i40 jsou stavěné na okreskové jízdy do 100 Km/h :lol:. Jak zavítáte na deutsch autobahn a párkrát přibrzdíte z vyšších rychlostí je problém na světě. Jsem po srovnání kotoučů + nové desky a vše fungovalo než jsem navštívil dálnici našich západních sousedů a trochu se odvázal ](*,)
Problém nie je v autobahne.Práve,že problém býva,keď často zĺahka dobrzdievam a vtedy dochádza k usádzaniu materialu na kotúče a tie začnú hádzať.Znie to dosť divne,ale čítal som o tom seriozny článok.Tam doporučujú brzdy občas tvrdo prešlanúť a potom nechať vy chladnúť.Pokial by bol problém,že sa brzdy prehriali a skrútilu,tak to zistíš ĺahko.Kotúče zmenie farbu.
Nieco na tom bude, lebo rozdiel medzi mnou a bratom je v tom, ze ja na brzdy obcas skoro dupnem, a taky zjazd zo Sturca je v SantaFe adrenalinovy zazitok. A tak moje brzdy su v poriadku a bratove neboli, vraj hadzali. A pri aspon tyzdnovom odstaveni auta v garazi platnicky s kotucmi "zrastu", rozbeh je ako so zatiahnutou rucnou brzdou, auto sa napruzi a az potom brzdy povolia.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
hanz.1
**
Příspěvky: 131
Registrován: 12 dub 2007, 22:07
Bydliště: Liberecký kraj

Re: Problém s předními kotouči i40 kombi

Příspěvek od hanz.1 »

Musím se podělit o dnešní příjemnou zkušenost s :hyu: servisem. Mám najeto 36tis. km a dnes jsem absolvoval druhou garančku. Bez řečí jsem v rámci záruky dostal nové přední kotouče, takže dobrý. Snad mám od brzd zase chvíli pokoj.
i40 CRDi Style + Navi
Odpovědět

Zpět na „i40“