2. servisní - garanční - prohlídka

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od Mexican »

rozumiem.. tak potom je otazka co sa skryva za tymi servisnymi ukonmi na 2 az 2,5 hodiny? to sa ma on opytat v servise toho prijmacieho technika za to plati tych 100 Euro a kruci musi vediet za co plati. Ved to je uplne jednoduche ludia. Idem do servisu a tak musim poznat doslova par veci

1, co je predpisane na vymenu a cenu dielov (orientacne)
2, hodinovu sadzbu servisu
3, casovu narocnost (dotaciu) od dovozcu na tu ktoru orehliadku

z tyhto udajov si cenu prehliadky spocita aj druhk prveho stupna ZS
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Reklama
 

rcc
**
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2012, 12:34

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od rcc »

Přesně jak bylo řečeno, za půl hoďky je hotovo. Dnes se žije ze servisních prohlídek, ne z prodejů aut. Bohužel je sprosté, když jim výrobce posvětí, že prohlídka trvá 2,5h. Ale to je u všech automobilek. Je to pouze hra s čísly. Někde vás natáhnou na délce úkonů, jinde na materiálu a něco vůbec neudělají, ale naúčtují např. geometrie. Na zákazníkovi je pak, jak si s tím poradí. Někdo si nosí vlastní materiál, jiný hledá nejnižší hodinovou sazbu, někdo nenechá vše udělat. Největší borci se jim vyprdnou na 5 letou záruku, výrobní vada se stejně projeví během zákonné záruky a auto mrskou garážníkovi s vlastním olejem za pětikilo dají mu dvě kila za výměnu na počkání a filtry si případně dle potřeby vymění za pět minut na parkovišti.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od JirN »

Ja teda nevim, ale co vsechno se ma delat, je popsane v kazdem navodu k autu (nebo v servisni knizce?), stejne tak, co vsechno vyrobce predpoklada, ze se vymeni. Hodinovou sazbu taky kazdy servis musi mit vypsanou na viditelnem miste. Takze zbyva cena dilu a hodinova "dotace" - na tyto veci se da zeptat (neco v servisu, na dotaci u vyrobce) a spocitat seto da. V objednavce nechat napsat, ze se jde na X. servisni prohlidku podle pozadavku vyrobce vozidla. A nechat si napsat vyslednou cenu prohlidky (podle toho, jak to vychazi). Vse, co neni predepsane (ale servis si to dela standardne) si nechat zduvodnit - a kdyz s tim zduvodnenim nesouhlasis, tak to nemohou jen tak zapocitat do ceny - tys to nezadal, oni od Tebe nezadali odsouhlaseni. A navyseni ceny opravy nad 10% MUSI nechat odsouhlasit Tebou. Na vsechno uvedene mas zakonny narok. Jak v CR tak i v SR.
Budou skripat zubama, ale to neni Tvuj problem. Udelali geometrii, ale Tys to neobjednal - Vase chyba, ja jsem to nechtel, nutne to nebylo a ja to nezaplatim. Tecka.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od Mexican »

presne tak.. mne vo Vistacare urobili Geo aj napriek tomu ze som poziadal o vyskrtnutie. Bolo to zadarmo a aj napriek tomu mi dali vypis z lejzrovej geo a chlapik sa mi este ospravedlnil (mne to samozrejme nevadilo, kedze hned povedal ze to nebude nauctovane). takze pohoda. To oddeluje dobry servis od tych ostatnych
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od mmv »

:-) taky by se to dalo napsat takhle, ... jo pane a stříkli sme vám tu habnu na stříbrno... vy ste to nechtěl ??? :roll: aha, to teda chtěl tady kolega... tak to se omlouváme, ale nezoufejte, nebudeme vám to účtovat #-o

... To oddeluje dobry servis od tych ostatnych ...

hele a co kdybys měl svoje speciální nastavení geometrie ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od Mexican »

ja ti neviem, ale povazovat Accenta alebo nieco s bledo-sedivo-sivej produkcie Hyundai za nieco co ma "specialnu geometriu" je hladanie niecoho kde nic nie je. vazne
porovnavat geometriu (v podstate vratna vec, kedze sa robi zaspi pred a po) s niecim de facto nevratnym je proste vrtanie sa v %$#@&.. sorry
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od airwaves »

Ono je to celé kolem prodeje aut postavené na hlavu. A naše nespokojenost kolem servisních prohlídek a jejich cen je jen výsledkem těch anomálií který trpí čoi. Když přece začnete podnikat, koupíte ojetou dodávku, starej noťas a doma v garáži začnete. Daří se, za rok si koupíte další noťas zaměstnáte souseda, koupíte novou dodávku. Další rok uděláte v garáži výlohu a k servisu i prodáváte třeba auta. Po deseti letech přistavíte větší prostory atd. Ale to co vidíme a co je příčinou naší nespokojenosti? Chceš prodávat H nebo prostě naši značku? Ok, půjč si 30 mega, postav areál a my pak přijedeme na audit. Když máš dostatečně šedou barvu šedou a sklo správně kouřové , můžeš si na štít pověsit velký H. Ale to samý H máš taky v pokladně. Potřebuješ ještě zaměstnance, vybavení a spoustu papírů. Pak navezeš první auta a než je vystavíš už máš za ně fakturu po splatnosti. A kdo to celý obsere? No zákazník, na garančce!!!!! Protože je rukojmí! Rukojmí záruky. A kdo to celý vymyslel? No mechanik né, ten je stejně v p....i jako my! To prostě není normální aby každá z 20 nebo 30 značek měla po maličký čr kde se prodá na obyvatele 2-3x míň aut něž třeba v Bavorsku svůj salon s plnou parádou v každým větším městě. Pak stojí litr oleje 1200,-. Totální magoři to jsou. A největší magoři jsou, co jim neustále mění design těch salonů. Až už to vypadá že jsi z nejhořího venku, tak nějakej blb vymyslí, že šipka je lepší na černým podkladu! Neuvěřitelný a neudržitelný! Uf, omlouvám se, ale neskutečně mě serou.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
milda h
*****
Příspěvky: 1661
Registrován: 15 led 2012, 21:08
Bydliště: Vysočina NMnM

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od milda h »

Airwaves, víš co je nejhorší ??? ŽE MÁŠ BOHUŽEL NAPROSTOU PRAVDU !!! A po tom všem ještě ti
"páni podnikatelé" chtějí být nejdýl do půl roku milionáři .
Obrázek ix20 1.6 CVVT trikolor Cashmere Brown 12/2011
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od airwaves »

Hyundai v ČR chce mít do tří až pěti let v ČR kolem 85 prodejních a servisních míst (nyní 66). “Bude ale nutné zvážit spolupráci s některými stávajícími partnery, kteří nejsou schopni nebo ochotni vytvořit pro zákazníky odpovídající zázemí,” pohrozil import.
“Hyundai je světový výrobce vozů špičkové kvality, důsledně dbající na dobré jméno značky Hyundai a dodržování všech obecně uznávaných etických zásad podnikání, a to též prostřednictvím svých dceřiných společností ve všech zemích, kde působí. V zájmu zajištění maximálního účinku filozofie a poslání značky Hyundai je nezbytné, aby tyto principy respektovali i všichni autorizovaní partneři Hyundai, tedy autorizovaní prodejci a opravci motorových vozidel Hyundai,” uvedla zpráva firmy.
Proto Hyundai zavádí Etický kodex prodejců a opravců motorových vozidel Hyundai, který bude nedílnou součástí smlouvy s autorizovaným prodejcem a smlouvy s autorizovaným opravcem Hyundai, uvedla značka.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od mmv »

ještě k mé druhé garančce (hyundai centrum Praha) jsem téměř nadmíru spokojen, najdou se nějaké mouchy, třeba mi naúčtovali práci s výměnou kabinového filtru i když ho neměnili, ale na přístup jejich garančního technika si vůbec nemůžu ztěžovat, poprosil jsem , aby mi udělali test tlumičů a hnedle druhý den mi volali, že zadní tlumiče jsou špatný a dnes tam mám nový :-) auto vyčištěný prostě paráda,
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
pivař
*
Příspěvky: 21
Registrován: 03 čer 2014, 07:41
Bydliště: Praha

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od pivař »

DEE píše:Já samozřejmě spokojený nejsem, ale nemám moc na výběr. To mám jako odmítnout zaplatit bo co? U první garančky se vešli do deklarované částky celkem s přehledem. Tvou narážku nechápu. Je v tom seznamu něco hodně špatně? Jinak než u jiných autorizovaných servisů Hyundai? Nejsem autař.

Každopádně, v Butovicích sem byl asi naposledy, ale fakt nevím kam jinam jezdit. Nic nemám v dobrém dosahu :(.

[-X jestli chceš, můžeš zkusit servis v areálu bývylé Mototechny Stodůlky...je to cca 3 km od Butovic...kont. osoba p.Černohorský 608343403

já tam jezdím od své garančky také a jsem maximálně spokojený =D>
škoda spartak, 100
lada 1200, 1500
lada samara 1,5
peugeot 205
nissan micra 1,3
vw golf 1,4
mitsu colt 1,3
peugeot 205 1,9 td
mazda 323 1,8 16v
hyundai i30 1,4
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od mmv »

:-D p černohorský je nějaký gárážový specialista co ti udělá i záruční :hyu: opravu ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
pivař
*
Příspěvky: 21
Registrován: 03 čer 2014, 07:41
Bydliště: Praha

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od pivař »

...jěště mě sprdni...díky...
nee...já jsem garančky poslal k ledu a jezdím na všechno k němu a jsem max spokojený :D

garančky od H...... jsou podle mě legalizovaná zlodějna...


pro upřesnění...své Hyundai jsem koupil 3 leté ... s úplně novým ...nevím...asi bych tak 2 garančky absolvoval...to 3 leté má 60000 km a po důklané prohlídce jsem zjistil, že provoz mi lépe zajístí tento servis, než autorizovaný...
škoda spartak, 100
lada 1200, 1500
lada samara 1,5
peugeot 205
nissan micra 1,3
vw golf 1,4
mitsu colt 1,3
peugeot 205 1,9 td
mazda 323 1,8 16v
hyundai i30 1,4
rcc
**
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2012, 12:34

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od rcc »

No vida, také přístup. Výrobní vada by se projevila během zákonné záruky a prodlouženou ať si "strčí za klobouk". :-) Auto teď má lepší servis než v autorizovaném a určitě za zlomek ceny. Češi si všeobecně myslí, že autorizovaný servis je záruka kvality. Bohužel to tak není.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 2. servisní - garanční - prohlídka

Příspěvek od airwaves »

Když spočtu odhadnuté náklady na záruční opravy a porovnám to s náklady na servisní prohlídky za 100.000km tak jsem násobně v plusu. Doporučuji nedělat ramena, ale raději se znažit tlačit cenu prohlídky dolů.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Odpovědět

Zpět na „ix20“