drastys píše:tak Radio mi občas taky zablbné, vypnu při nastavení na Radio stanice a po zapnutí naskočí přhrávní z Flasky - nechápu
Dělá mi to stejně a taky to nechápu
Tak toto mi začalo dělat po výměně rádia za nové. Mám nastavené přehrávání z flasky a po nastartování mi naběhne rádio... Po reklamaci a výměně rádia to je zase o.k.
Ahojte, práve sa mi stala jedna zaujímavosť...
Jazdil som po meste, zaparkoval som pred bytom, motor ešte bežal a zapol som si osvetlenie, aby som si niečo mohol zapísať. Pri písaní som si všimol, že svetlo mierne poblikuje. Napadlo ma, že možno odchádza žiarovka a tak som vyskúšal druhé svetlo a aj to blikalo. Blikalo to presne tak, akoby celá elektronika auta bola poháňaná len alternátorom. Stlačil som tlačítko, aby som vypol motor a zrazu komplet tma. Vyskúšal som rádio, zamykanie, štartovacie tlačítko, ďiaľkové ovládanie ale auto nič, akoby mi niekto za jazdy ukradol akumulátor. Rozhodol som sa, že najprv odnesiem domov veci z auta a potom to budem riešiť, pravdepodobne volať na ich assistance linku. Veci som z auta povyberal a zrazu sa rozsvietil interiér, baterka nabehla sama od seba. Všetko funguje, pozrel som pod kapotu a žiadne známky narušenia baterky/kabeláže....
Tuší niekto, čo to mohlo byť? Trochu ma to vystrašilo...
V momente, keď som vypol motor bolo počuť prepnutie relé, tým som si istý. (ale asi to bolo na odomknutie dvier, lebo tie ostali zamknuté)
Ešte aby som zopakoval, ešte nikdy sa mi nestalo, aby mi takto v interiéri blikalo osvetlenie a to si ho zapínam takmer každý večer na konci jazdy...
drastys píše:tak Radio mi občas taky zablbné, vypnu při nastavení na Radio stanice a po zapnutí naskočí přhrávní z Flasky - nechápu
Dělá mi to stejně a taky to nechápu
Tak toto mi začalo dělat po výměně rádia za nové. Mám nastavené přehrávání z flasky a po nastartování mi naběhne rádio... Po reklamaci a výměně rádia to je zase o.k.
Mám auto koupené v říjnu a podobné chování - mám trvale připojenou flashku a většinou hraju z ní, ale občas při opětovném nastartování se to samo přepne na rádio. Jakoby nerozpoznal tu připojenou flashku. Co mi ale vadí víc je to, že když při přehrávání nastavím přehrávání ze všech složek, po vypnutí zapalování to musím nastavovat pokaždé znovu.
Tak po roce a 40 tisících -
komplet výměna spojky - průsak oleje přes nějaké gufero (hodně udivující závada)
Vadné čidlo vody v naftovém filtru - auto v nouzovém režimu částečně pojízdné (stane se)
Tyčky stabilizátoru (nepřekvapuje)
Prorezlý spodek kufrových dveří -> výrobní šlendrián
Zadní třmen brzdy (extrémně nepochopitelná závada)
komplet výměna spojky - průsak oleje přes nějaké gufero (hodně udivující závada) - dle ceho si na to prisel, co delala?
Tyčky stabilizátoru (nepřekvapuje) - zase jaky byl projev?
Prorezlý spodek kufrových dveří -> výrobní šlendrián - mas poprve nebo jiz opravovano? jak bude ted reseno? ja to mel taky po roce, brousili to, kitovali, lakovaly a po pul roce tam mam ted puchyre
Zadní třmen brzdy (extrémně nepochopitelná závada) - jak se projevuje?
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Dik, zas moje paranoie asi uz pochopis, ale je mi jasny, ze kdyz spojka prokluzuje tak leti otacky nahoru a rychlost spise dolu, ja prave chtel vedet co to dela, jelikoz ja mam od zacatku problemy zase s razenim a co jsem patral tak hodne lidi melo problemy s razenim a nakonec to bylo spojkou, takze proto jsem se ptal...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
jasně gufero na "mrkvi" na některých předešlých autech jsem to řešil nouzově tetrachlorem když nejde řadit je většinou dostatečně nevystavená spojka, ale s tim se dá žít ... teda dokud tam jde loupnout jednička, pak už to je "skoro" jedno
Naposledy upravil(a) mmv dne 16 bře 2015, 22:42, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
no potíž spíš je, že se to vůbec děje, tyhle závady.
Ale tak uvidíme jaké bude skore po 200 000 Km, což bude najeto ještě před koncem záruky +-.
Nejsem naivní, každé auto mívá porodní bolesti, i naše firemní volvo XC60 nebo novej Grand Cherokee s cenou v násobcích naší i30 - se ty auta občas zastavila a v rámci garance bylo nutné doladit. Ale nesmí toho být moc... Což u nás už trošku hraničí s trpělivostí, kterou trvale ještě dráždí ty primitivně trapné reklamy na H, které stále více podporují mojí nechuť si další H koupit.. Mám pocit, že příště se stavím v salonu Kia .
Cítím se být skoro podveden jako zákazník klamavou reklmou.. měl sem dostat snad nejúžasnější vozidlo ve vesmíru, nejlepší od předního nárazníku po koncovku výfuku a zatím to není žádná sláva ... porouchává se to, žere to víc než by mohlo... škoda no..
mmv: moc se s tím žít nedá, od prvních km ze salónu to je horší, teď jsem uváděl závadu pro servis:
Od začátku koupě vozu zhoršující se řazení 1, 2 a zpátečka, při řazení 2ky z 1ky vždy po ránu kdy vůz stojí venku nejde jinak jak přes "zuby" se zřetelným doprovodným zvukem "křoupnutí", zpátečka lze nyní v 99% případů řadit po 1-2x vyšlápnutí spojky. Několikrát během posledních 14 dnů při rozjezdu a přeřazování z 1 na 2 vyskočila "natvrdo" rychlost do neutrálu. Na jakýkoli převodový stupeň v ot. motoru přibližně 1600-1800 je slyšet od motoru / ze spodku auta od přední části pískání, je to pouze v této situaci, může být jakýkoli převodový stupeň a ihned to ustává jakmile je vyšlápnutá spojka, problém se objevil cca před 2 měsíci...
Tož tak, řekl bych, že i to pískání je spojka, kdyby to bylo ještě něco už s převodovkou, tak by mě doslova již vážně mrdlo... Nyní mám s ještě původní spojkou z výroby bez pár km 11000, stáří 1,5 roku, s novým motorem 2500km...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno