Po výměně motoru houpe
Moderátor: Moderátoři
Re: Po výměně motoru houpe
Tak ten vstřik to nebyl, jen se mi zdálo že to nereaguje po vypojení, ale když jsem to za studena odpojil, motor klasicky jel nepravidelně. Je teoreticky možný, že mi mechanici namontovali špatně silentbloky? Jinak si neumím vysvětlit to houpání motoru bez kolísání otáček. ?
- Reklama
Re: Po výměně motoru houpe
U commonreilu to moc nepoznašsheverone píše:Tak ten vstřik to nebyl, jen se mi zdálo že to nereaguje po vypojení, ale když jsem to za studena odpojil, motor klasicky jel nepravidelně. Je teoreticky možný, že mi mechanici namontovali špatně silentbloky? Jinak si neumím vysvětlit to houpání motoru bez kolísání otáček. ?



















Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Tak konečně ti snad dám dobrou radu
Měl jsem do předvčerejška úplněk stejný problém. Houpání po nastartování, ale hlavně při zahřátém motoru, při studeném málokdy. Předevčírem jsem pořadně zablindoval prasklinu na intercoleru a od té doby jede motor bez jediného zhoupnutí. Doporučuji tedy pořadně zkontrolovat intercoler, případně dotáhnout všechny spojky a pásky na hadičkách. Při tom bych ještě vyměnil vzduchový filtr a hlavně na diagnostice zkontroloval váhu vzduchu. Jak říkám, všechno utěsnit, dotáhnout a snad to i u tebe bude mít stejný výsledek, jako u mne.
Tak a teď jen doufam, že jsem to nezakřikl...



Re: Po výměně motoru houpe
Díky moc za rady, zítra se vrhnu na to přetěsnění a na cooler. Jinak, motor startuje hned po první otočce, a jak psal kolega, tak přesně za studena se to houpe podstatně méně... Je to sice znát ale né tak jako když je motor v provozní teplotě. K tomu cooleru, pokud ho vytáhnu, a motor saje na hulváta, tak by pokud by byl v pořádku, stejně neměl kvůli vytažení cooleru houpat, nebo jo?
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Neměl by. Jen zvuk bude samozřejmě hlasitější 

Re: Po výměně motoru houpe
Tím bych tedy teoreticky eliminoval možnost prasklého cooleru nebo váhy jako u tebe, protože se houpe i když saje přímo. Takže to tím nejspíš nebude
Nezbývá než pátrat dál.

Re: Po výměně motoru houpe
Je zvláštní to že za studena se ty vibrace tolik neprojevujou jako když je motor v provozní teplotě. Tak mě napadá, teoreticky nemůže to být dvouhmota? Protože ty otáčky se drží, startuje v pohodě. Jen prostě na volnoběh houpe a jakmile se přidá 100+ otáček srovná se to.
Re: Po výměně motoru houpe
Nosheverone píše:Je zvláštní to že za studena se ty vibrace tolik neprojevujou jako když je motor v provozní teplotě. Tak mě napadá, teoreticky nemůže to být dvouhmota? Protože ty otáčky se drží, startuje v pohodě. Jen prostě na volnoběh houpe a jakmile se přidá 100+ otáček srovná se to.












Ale stači 100 otaček přidat a motor beži v normalně tam stači fakt malo a je problem,to časovani paliva je hodne citlive a řidici jednotka kolikrat nevi co s tim,ale jednu věc vim na 100 procent



Ps netvrdim,že to muže byt zpusobeno dvouhmotou,muže









Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Po výměně motoru houpe
Pokud by byl problém v potenciometru na plynu, tak by docházelo ke kolísání otáček, pokud se mýlím oprav mě. Ale čistš teoreticky, volnoběh by neměl být ovlivňován potenciometrem na pedálu, to řece řídí jednotka ne ?