Prvých 44 444Km

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 209
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Super , budem len rád. Keď budeš mať cestu okolo, zastav sa na kávu a dohodneme sa. Lebo ako som písal - po hodine strávenej v predajni :hyu: servisný technik nenašiel ani jeden zo spomínaných dielov. :cry:
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Reklama
 

Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

Jasne,zalezi ako moc sa budem ponahlat domov,ale bud 18.12 vecer,ale skor asi 19.12 rano budem na SK.Ozvem sa ti z cesty,ako na tom budem.Tu je ten diel,co som menil,iny plast tam nieje.Ved pozrieme. :wink:
Přílohy
podblatnik.jpg
podblatnik.jpg (44.8 KiB) Zobrazeno 5236 x
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 209
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Tak tento microcat mi ukazovali aj v :hyu: no žiaľ, to čo mi chýba, tam nie je nakreslené... a preto sa to asi nedá ani kúpiť. Aj keď raz sa to v prvovýrobe montuje, tak by mal existovať náhradný diel - alebo som len naivný? Tu je vykreslený podblatník ako oblúk, ale ešte by tam mal byť nakreslený diel, ktorý je plochý a zvislý (možno to ani nie je plast, ale len tvrdšia guma) a tvorí vnútornú časť - kryt medzi kolesom a motorom. Veď keď sa zastavíš, uvidíš. Keby sme to aj nevyriešili, aspoň si dáš kávičku a pokecáme. :D
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

jaj,uz vim,co myslis =D> to je guma,nie plast,ten som mal tiez strateny na lavej strane,tak som si vyrobil nove z takeho poddajneho plastu,resp.skor synteticka guma,nasiel som niekde na smetisku :mrgreen: ,ved si to sprav podla opacnej zrkadlovej strany,alebo pozries ako to mam ja,ja som zakryval komplet az pod auto a zakrytie podvozku,aby nesiel donutra bordel,prach,voda,mysi...atd.
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 209
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Ďaľší míľnik je za nami :D
Přílohy
300300.jpg
300300.jpg (231.9 KiB) Zobrazeno 4442 x
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od mikodim »

aky servis vyzadoval motor behom tych 300tis km? okrem olejov filtrov? Turbo, zhavice atd pôvodné?
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 209
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Konečne som si našiel čas doplniť servisnú tabuľku, aby som Vás (najmä však teba Milan) informoval.
Po prekonaní 300.000km som ešte pár dní jazdil a auto sa do servisu dostalo, keď som na tachometri (či Odometri?) mal 301.000km . Auto absolvovalo servis, ja medzitým dovolenku v Crikvenici a Salzburgu (doporučujem návštevu mesta, ale hlavne okolia vrátane Bavorska).
Z preventívnych dôvodov som vymenil baterku - mala 9 rokov a po odmeraní mala aj 9Voltov (namiesto predpísaných 12V). Keďže sa blíži zima a mohlo by sa stať, že ma auto niekde nechá, keď to budem najmenej potrebovať, tak som nešpekuloval a vymenil. Dal som zas origo :hyu: - keby vydržala toľko čo pôvodná, asi by som sa aj čudoval. Predsa len - denne cca 25 štartov a motanie sa po meste, to baterke a asi aj celému autu neprospieva - zázrak, že ešte štartovala. Zaváhanie pri jednom zo štartov (nakoniec som naštartoval, ale za celých 9 rokov auto štartovalo na 1.brnk a teraz až na piaty pokus) však spôsobili uhlíky štartéra a nie baterka. Takže menil som aj tie. Na kardane hučalo ložisko, tak pre zníženie hluku a pokoj na duši je vymenené aj to. Tesne pred návštevou servisu prestal ukazovať tachometer, resp. "odometer" a rýchlomer - takže sme vymenili aj koliečko náhonu tachometra. No a aby som nezabudol, chcípol ventilátor v kabíne, teda len vypínač (ani neviem kedy, lebo v lete jazdím s otvorenými oknami, ventilátor púšťam, len keď prší a zaparujú sa okná),takže aj ten bolo treba vymeniť.

Doplnená tabuľka ( pneumatiky v tabuľke píšem každú výmenu - letné/zimné , ale nové sú len vtedy, keď sú "hrubým písmom" Takže momentálne jazdím 3.sadu letných a 2.zimných )
Na pôvodných letných Kumho som urobil 69.236km , ďaľšie letné Michelin vydržali 114.184km, na tretej sade (zas Michelin) mám zatiaľ cca 10.000km.
Zimné Yokohama vydržali 49.668km , Michelin Agilis S+I majú zatiaľ 58.062km , ale po zime už asi pôjdu z domu (predsa len, toto bude už ich šiesta sezóna - dezén je dostačujúci, ale guma už nie je tak mäkká, ako nová a pri zadnom náhone... no uvidíme)
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=6&t=21710
Naposledy upravil(a) Maros Hupka dne 18 zář 2014, 16:55, celkem upraveno 3 x.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2775
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Dosáhl jsem 87 tisíc km, ale musel jsem udělat servis 90 tis. km trošku s předstihem. Důvodem byla opravdu první mechanická závada na mém H1 - na rozvodech.
Cestou na dovolenou do HR mi začala povrzávat a později i vaklat dolní řemenice na klice. Později motor začal tůrovat (takový naříkavý zvuk). I když jsem se to pokusil cestou a naposledy minulou sobotu v Roudné dotáhnout a šlo to asi o 1,5 závitu, nic se nezměnilo. Tak jsem to odvezl k Hujerovi a výsledkem je, že musel vyměnit řemenici za novou (4 tis. Kč) a museli dát i všechny nové řemeny. Naštěstí závada nepoškodila vahadlová kola na rozvodech ani kliku. (Trošku mě strašili i tím, že by se na klice mohla udělat drážka a tím by bylo nutno měnit kliku.) Kromě toho měnili v rámci periodického servisu napínací kladky a dělali celý předepsaný servis vč. výměny oleje. Cena celkem byla necelých 15. tis. Kč. Jinak i přes tu závadu a strašný zvuk motor šel jako dělo (bez karavanu), ale už má zvuk zase normální.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od mnkk »

Suma za opravu nepoteší. :? Hlavne, že sa nič horšie nestalo! :wink: =D> Teraz možeš spokojne jazdiť ďalších 90 000km... =D>
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Idaho
*
Příspěvky: 36
Registrován: 30 říj 2011, 16:43

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Idaho »

Mam za sebou 120tis km na h1- 2012 / travel.
Za tu dobu jednou reklamace na uniklé chladivo z klimy ( nenasli díru, doplnily od te doby OK ).
V 65tis delány kotouče a desky na předku, ted už mam opet nakoupeno a chystám se na to - ale předek i zadek.
Co mne trosku děsí je míra koroze trubek vedoucí kapalinu z zadnímu výměníku topení...
Jinak jen oleje po 10-15tis km, v cca 80tis jsme přesel na 5W40eneos a od té doby jsem zaznamenal pokles dlouhodobé pruměrné spotřeby o 0,42l /100km. U oleje jsem zustal .
Prodej ND na všechny vozy vč montáže a servisu.
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 209
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

300.000km bolo v lete 2014, 333.333km očakávam cca v októbri tohto roku, tak kým sa dočkám rovnakých čísiel na tachometri, aspoň dnešná malá zhoda čísiel :-)
Přílohy
20150128.jpg
20150128.jpg (186.4 KiB) Zobrazeno 4062 x
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

fantasticke Maroško =D> a stale ziadne velke problemy???? zhavice ti funguju este?
PS jednemu nemcovi sa pri 170 tkm roztrhla nahonova retaz na olejove cerpadlo :( chystam sa pred dovolenkou skontrolovat stav retazi a hydrostelov)
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 209
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

klop klop, všetko funguje tak ako má.
Teda 2 dni pred vianocami sa mi asi zasekol merač v nádrži, alebo čo a ukazoval štvrtinu. Tak som jazdil, jazdil, až som to v predvianočnm zhone vyjazdil do sucha. Našťastie moja "H1" je asi "K.I.T.T zo seriálu Knight rider" , lebo všetko som povybavoval a auto sa zastavilo až pred domom a nie niekde v centre mesta, alebo na obchvate v dopravnej špičke :-) Zľakol som sa, že kľaklo čerpadlo, veď nafty malo byť dosť. No keď som pozrel nájazd od posledného tankovania 925km, tak mi bolo jasné, že nádrž je prázdna, hoci ukazovteľ ukazuje 1/4. Dolial som naftu z kanistra a fičal na pumpu. Zistil som, že keď vyjazdím auto "do sucha" , tak sa tam zmestí 78 litrov :-) No a asi sa to opravilo samo, lebo zas ukazuje tak ako má. Ale pre istotu teraz si sledujem aj denný nájazd, ktorý nulujem pri každom tankovaní a už sa nespolieham len na ručičku ukazovateľa. No a na budúci mesiac idem na pravidelnú prehliadku 315.000km, tak to dám pozrieť.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1479
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

naaa ved to mas priemerku 8,4l/100,fantastiko =D> ja ked som sa vracal spoza kanala,tak som natankoval v Nemecku,prisiel na tom domov(ukazovalo pol nadrze) pojazdil do rezervy,dotankoval a priemer 9l-z toho poslednych 200km boli uz len curacky okolo domu,nakupy,stale studene starty,keby ze to bola trvala jazda,tak je ta spotreba este lepsia,nejde mi to do hlavy,pripisujem to(taka nizka spotreba) nafte Total Excelium(vzdy mam s nou dobru spotrebu) a mozno este ten pripravok,co som dal pri poslednom tankovani na precistenie turba a katalyzatora(zacina ucinkovat az nad 400st.) chcem vymenit zhavice,tak hadam tie nanosy karbonu na spickach trochu odstraniloo(zhavice nejdu uz aspon dva roky) :mrgreen:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“