Viděl jsem,tak před 2 roky,jedno červené

,jako mám já,ale v provedení s červenými sedadly v kůži(originál z fabriky,žádné domácí přečalounění)a jak nejsem z praktického hlediska příznivcem celokožených sedadel,tak tohle sladění vnitřku a vnějšku auta,ve stejném odstínu červené barvy,se mě hrozně líbilo.

Až nějakého

žraloka ulovíš,tak se nezapomeň pochlubit obrázky

.
Jen se nenech nachytat na nějakou bouračku.Možná ti při výběru pomůže nějaký kamarád automechanik.Mrkni na volant,řadičku-jsou kožené a i po více jak 100t. km musí být bez známek loupání,prodřenin.....(u současných

jsou oloupané a rozpadlé volanty po 10000km normální

-viz.zdejší vlákna o reklamacích) .U

musí vypadat jako nové,jinak už má najeto o pár set tisíc km víc.

To stejné sedadla-origo Recaro se nepropadávají,nerozdrolují(jako u Citroenů),neskřípou,drží nastavení(nepadají jako u i30)+mrknout,zda nejsou "sešitá"po vystřelení bočních airbagů......V motorovém prostoru jsou různé plastové kryty-některé mají svou funkci,jako třeba plast.kryt u baterie,oddělující teplý a studený vzduch od sání.Jiné mají jen estetický význam(kryt nad chladičem..)..Při garážových opravách je tam nedávají/nekupují(chtějí ušetřit u auta slepeného na prodej)a hned poznáš,že je po bouračce.Slícování(mezery) plechů,dveří,kapoty,kufru je perfektní s minimální mezírkou.Podívat se třeba na skla(plast)předních světel-po nárazu na část auta(výměně jednoho světla)je často vidět jiné "zažloutnutí"každého z nich.......
Díval jsem se na inzeráty/bazary v Německu a

si tam drží hodně vysokou cenu.U nás,přesto že se jich tady prodalo hodně,moc velká nabídka není(navíc většina aut v inzerátech jsou právě dotažená "výhodná"

auta na kšeft).
Tak držím palce,ať najdeš svého

žraloka.
