Coldwind: Klidně Ti to shrnu:
- servisní prohlídka auta domluvena na 8:30, jelikož kolega potřeboval služebně do Ostravy, auto jsme přistavili už v 7:00, ať na to mají celý den. Přijímací technik nás uvítal "velmi mile" - prý co tam chceme, když jsme objednáni na později a co ostatní zákazníci. V té chvíli jsme tam byli tři lidi: já, kolega a přijímací technik
- další kolega: auto odevzdáno na servisku, prý zavolají, až bude hotovo. Do 16:00 se nikdo neozval, tak jsem tam volali. Jééé, omlouváme se, zapomněli jsme na vás, auto je hotové, můžete si ho vyzvednout. Jaké bylo naše překvapení, když o půl hodiny později o autě nikdo nic nevěděl a nakonec jsme tam s kolegou stvrdli do 18:00, než mu ho odevzdali
A takových případů bylo více... Vysloveně "náš zákazník, náš nepřítel"
