Pokud je ovládání EGR v pořádku tak ti to chybu hlasit nebude,,, taky ti nebude hlasit že máš díky této sračce totalně zanesené sání!! Kdo měnil na Santovi hžaviče tak dobře ví co mu stojí v cestě,,,to je ten debilní vyměník z nerezu,,díky němu je to operace na 2 hodiny,,kdy u jineho auta máš hžaviče za 20 min vyměněné.DanielD952 píše:A máte tedy někdo ověřené, že to hlásí nějskou chybu když je to ucpaný? Mě příjde lehce nižší výkon a zvedla se mi spotřeba o půl litru zhruba, ale může to být tím, že teď jezdím jinak, nehoním to tolik přes zimu, tak to třeba zlenivělo. Nic mi to nehlásí, startování po výměně žhavičů v pohodě...
Já jsem to celé vyhodil ,,vodu jsem propojil pruchodkou ,,příruby na vstupech zavařil a hžaviče dělám taky 20 minut..

 . Zaslepoval som 10/2012 po problémoch s EGR - motor sa občas na jemný plyn zakuckával, jednoznačne chyba EGR ventilu (po el. odpojení chod motora OK, ale po vypnutí motora svieti kontrolka motora ...). EGR som mal aj vonku na prečistenie, ale asi je tam už nejaká mechanická netesnosť.
. Zaslepoval som 10/2012 po problémoch s EGR - motor sa občas na jemný plyn zakuckával, jednoznačne chyba EGR ventilu (po el. odpojení chod motora OK, ale po vypnutí motora svieti kontrolka motora ...). EGR som mal aj vonku na prečistenie, ale asi je tam už nejaká mechanická netesnosť.
 Se zblazniš s teho
 Se zblazniš s teho  
   Roztači se na plno jak ma ,jde tam tolik vzduchu a to nestači  popbrat kolik maš nalitano a jak Ti to kouři při akceleraci
 Roztači se na plno jak ma ,jde tam tolik vzduchu a to nestači  popbrat kolik maš nalitano a jak Ti to kouři při akceleraci  
   
  
 :(Ne jsem ze z Plzne.ale kousek od Plzně
  :(Ne jsem ze z Plzne.ale kousek od Plzně   
   
  
