Jezdim v ramci limitu. Spis jizda na pohodu - sportovni styl me nejak nebere.

(alespoň ne s timhle autem). Radim nejcasteji kolem 2000 otáček ( 1800 - 2500- při jizde na pohodu, když nemusim predjizdet atd..). Během jizdy udržuju otáčky tez kolem cca 2000 - 3000. Pokud nemusim( napr. predjizdet, rychle se zaradit do pruhu, atd..) tak motor zbytecne nevytacim. V cervenem poli jsem rucicku nemel ani jednou.
Prvních par km, nez se motor ohreje, ho taky nevytacim. Otacky se snazim drzet na 2000 a cekam az me indikator ukaze, ze je ohraty na provozni teplotu - plny počet carek. Pak uz klidne zrychlim, ale do te doby studeny motor nevytacim! Nastesti to trva u Elantry jen chvilku
No a taky aditivuju. Pravidelne při kazdem tankovani Vifem. Uz je to vic jak rok v kuse

A 15" pneu taky delaji jiste sve. Nejezdim stylem brzda - plyn. Snazim se o plynulou jizdu pokavad to jde.
PS: jako občas na to taky slapnu, ale to jen sporadicky

nerad taky jezdim na nakupy autem, protože nechci parkovat na mistech, kde parkuje hodne lidi, aby mne auto neodreli. Vime prece, jaci jsou nekteri spoluobcani dobytek!! Takze většinou nejkratsi trasy co jezdim jsou tak 10 km dlouhe. Na nakupy se snazim auto nebrat - pokud to alespoň trochu jde.