Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
frenkiecz
*
Příspěvky: 46
Registrován: 16 říj 2014, 06:59
Bydliště: Podkrkonoší-Hostinné

Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od frenkiecz »

Ahoj,mám v SF tenhle motor, tady je běžnější a tak se tu ptám zkušených: první startování až na druhý,třetí i čtvrtý pokus.Otáčky vylítnou, pak se pomalu ustálí na normálu. To je běžný ale to startování mě štve. Nemá někdo radu jak se toho zbavit?
Když ti někdo život ničí... usměj se ........................... a vem ho tyčí!
Santa Fe 2.0 16v 2WD
Reklama
 

Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 395
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Leendrix »

Ahoj, palivové čerpadlo? Diagnostika nic neukázala? Svíčky?
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Uživatelský avatar
frenkiecz
*
Příspěvky: 46
Registrován: 16 říj 2014, 06:59
Bydliště: Podkrkonoší-Hostinné

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od frenkiecz »

Diagnostika ok, svíčky to nejsou to spíš jako by padal benzín. Motor točí bez náznaku zážehu a na podruhý to chytne. Ale dýl to točí.Snad čerpadlo?
Když ti někdo život ničí... usměj se ........................... a vem ho tyčí!
Santa Fe 2.0 16v 2WD
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 395
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Leendrix »

to co popisuješ u mě dělalo palivové čerpadlo. Déle to točilo a třeba hned chciplo nebo nenaskočilo a bylo třeba opakovat.
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Borek »

Vypadá to,že ti čerpadlo těžko tlačí palivo.Palivový filtr(většinou je přímo v čerpadle/u starších aut je na paliv.trubce//u :tus: i u Kii ho mám v čerpadle,tak předpokládám,že u Santy bude také součástí čerpadla)jsi měnil?Kolik máš najeto-má se měnit po 60000km.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
frenkiecz
*
Příspěvky: 46
Registrován: 16 říj 2014, 06:59
Bydliště: Podkrkonoší-Hostinné

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od frenkiecz »

Auto mám měsíc a půl. Z pracovních se mu můžu věnovat o víkendech a to jen několik hodin(člověk má též odpočívat). Na ten filtr se kouknu o víkendu.No,musím ho ale nejdřív koupit.Jsem řidič a tak se pohybuju víc po dálnicích a servisy moc nevidím.Snad se to tím vyřeší, nebo aspoň zlepší.
Když ti někdo život ničí... usměj se ........................... a vem ho tyčí!
Santa Fe 2.0 16v 2WD
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Borek »

Jestli máš filtr v čerpadle v nádrži,tak máš nejlepší,když počkáš s výměnou,až bude v nádrži málo benzínu(až se rozsvítí kontrolka rezervy).Přeci jen se lépe vytahuje a manipuluje s čerpadlem,když z něho neteče tolik benzínu při vytahování z nádrže :D .Snad ti napíše někdo se Santou,kde palivový filtr máš a třeba i podrobnosti výměny.Do roku 2002(u 1.gen.Coupe s 2,0l),byl palivový filtr-plechový váleček-umístěný na paliv.vedení,tuším někde u přepážky za motorem.
U :tus: jsem si ho měnil sám.Čerpadlo s filtrem je pod víkem nádrže(pod zadním sedadlem).Musel jsem vyndat a opatrně rozebrat čerpadlo,což je práce alespoň pro trochu zručnějšího člověka.Hlavně nezapomenout při zpětném skládání čerpadla,dát všechny gumičky,těsnění.
Nejlepší radu,co ti můžu dát-napiš SZ(soukr.zpráva)uživateli jménem Hujer.Je to :hyu: automechanik-Santy zná do šroubečku(sám i jednoho má) :wink: .Je to machr a šikula =D> .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 395
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Leendrix »

u mojí Sonaty je čerpadlo/filtr pod zadní sedačkou.. absolutně by mě nenapadlo ho hledat tam :D A jak říká Borek, měj v nádrži co nejméně benzínu :)
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Uživatelský avatar
frenkiecz
*
Příspěvky: 46
Registrován: 16 říj 2014, 06:59
Bydliště: Podkrkonoší-Hostinné

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od frenkiecz »

O vikendu kouknu kde by asi mohl být. Pokud nebude na vedení, tak...hledej,šmudlo. Snad se zadaří.
Když ti někdo život ničí... usměj se ........................... a vem ho tyčí!
Santa Fe 2.0 16v 2WD
Adrim5
Příspěvky: 7
Registrován: 26 lis 2013, 20:08

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Adrim5 »

Jednoznačně čerpadlo a filtr. Svíčky bych taky vyměnil.

Mirek
Martin555
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2015, 22:10

Re: Motor G4JP 2.0-99 kW -- první startování

Příspěvek od Martin555 »

Ahoj Mám Sonátu 2.0 IV a také jsem měl problém se startováním ( padal benzín). Přišlo se na to, že palivové čerpadlo i filtr jsou v pořádku,
ale propojovací plastová hadička přímo k čerpadlu byla prasklá a přisávala vzduch, tím pádem se ztrácel tlak při čerpání paliva a startování.Banalita,že? Přišel jsem na to po 1 hodině trápení.Zkus mrknout na tu plastovou hadičku.
Odpovědět

Zpět na „SONATA“