Mám nastavené AUTO a klimu ručne vypnem.Spustí sa iba keď sa začne rosiť okno.Rozsvieti sa príslušna kontrolka a rozsvieti sa aj klima. Zrazu som prekvapený o koľko lepšie vidím.
Niekedy ,keď potrebujem rýchlo predbehnúť ,tak na chvíľu vypnem klímu.Rozdiel nie je vyrazný,ale mám lepší pocit.Pri bežnom jazdení rozdiel necítiť.Iba keď klimu vypnem a jazdím skoro volnobehom (v podzemnej garáži)tak si všimne,že auto ide tak živšie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
ja na vsech autech, kde jsem mel automatickou klimu mel vzdycky pustenou plnou automatiku a jen upravoval teplotu... Tak nejak mi to pohodli za o stoji.
Abdule... přesně tak to mám já... já vypínám klimu jenom v jednom případě, a to, když jdu do "rozpečenýho" auta... tak otevřu okýnka, abych ho vyvětral, tak v tu dobu není potřeba, aby mi jela klima na plný koule...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
U těch problémových 1,4řek bych doporučil koupit třeba bezdrátový OBDII adapter a pustit live data s logem na mobil. Kouknout se na dostupná data, teploty a v logu pak dosledovat jak se to chová a proč i bez toho servisu, kde jsou opravdu umělci.
I u nového auta může být problém čidlo a pod dávající špatná data
Jdete si s kecama o klimatizaci jinam, o tom tohle vlakno neni.
K tomu snizeni vykonu pri vyssi teplote - prvne me napadlo jako to psal uz nekdo driv - lambda sonda, al ta samotna maka pri vysokych teplotach Kazdopadne ECU dostava z nejakeho senzoru spatna data a na zaklade toho padne do nouzaku. A pokud je to zavisle na teplote - tak senzor teploty nasavaneho vzduchu IAT, nevim jak je to u i30, ale byval kombinovan se senzorem prutoku vzduchu AFS.
Snad se vam podari tu zavadu vyresit.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn. i10 1.2 - byvavalo i20 1.6 - byvavalo Getz 1.6 - byvavalo
Mě se jednou na starším autě stal takovýhle výpadek výkonu, když se přidírala klapka na vzduchu. Nicméně to by muselo u současného auta okamžitě vést k chybě, protože by se neshodoval požadavek od elektronického plynu s polohou klapky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
víc k tomu asi nenapíšu, protože jsem nakonec musela zajet do servisu v německu a měla jsem tlumočníka svojí babičku
řečeno mi bylo, že mi netěsnil spoj někde v zadní části vozu na podvozku poblíž nádrže, protože to nebyl tak velký únik, tak mi to přístrojovka nehlásila a diagnostika nic nenašla.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
asi zřejmě nerozumím řeči tohoto kmene.. unika palivo, tak je teda cítit a to poměrně dost jednoznačně u benzínu. tak by mě jen pro zvědavost zajímalo trosku přesněji co se dělo, protože to vubec nechápu z popisu