od 2013; 95-100kW, manualna prevodovka a aspon 1500km najazdenych
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Kód: Vybrat vše
Count	Fuel type	min	Ø	max
19	Gasoline	 6,43	 7,54	 8,9http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Kód: Vybrat vše
Count	Fuel type	min	Ø	max
38	 Gasoline	 6,08	 7,20	 8,93od 2013; 85-90kW, manualna prevodovka a aspon 1500km najazdenych
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Kód: Vybrat vše
Count	Fuel type	min	Ø	max
11	Gasoline	 7,11	 7,62	 8,55http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Kód: Vybrat vše
Count	Fuel type	min	Ø	max
17	Gasoline	 6,41	 7,30	 8,55mne vychadza, ze tie motory maju rovnaku spotrebu {rozdiel v priemerke 0,1l v prospech gdi povazujem za zanedbatelny}. ale pri gdi sa da jazdit podla vsetkeho uspornejsie, ale aj s vacsou spotrebou {min a max}


 prave proto se dneska serou do vseho malorazky s turbickem kde ve meste budes jezdit s lehkou nohou za 6 (ekologie, uspora) ale naopak jakmile vyrazis mimo pekne ti to poleti nahoru, budes poslouchat kraval od vytocenyho motoru a budes cekat na riziko kdy se ti vysere turbo a jednoho dne te ten repas stejne nemine (takze uspora je pote kde)
 prave proto se dneska serou do vseho malorazky s turbickem kde ve meste budes jezdit s lehkou nohou za 6 (ekologie, uspora) ale naopak jakmile vyrazis mimo pekne ti to poleti nahoru, budes poslouchat kraval od vytocenyho motoru a budes cekat na riziko kdy se ti vysere turbo a jednoho dne te ten repas stejne nemine (takze uspora je pote kde)


 A ano, GDI žere v reálu dle spritmonitoru víc.
  A ano, GDI žere v reálu dle spritmonitoru víc.




 Nevím, ale určitě víš, co myslím (Zenklova, Čimická)
  Nevím, ale určitě víš, co myslím (Zenklova, Čimická)