Statie na kopci

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Statie na kopci

Příspěvek od t0x!n »

mmv píše:a todle ste přehlídli ???
michal_KE píše: ostatné autá stoja=otestované s inými značkami...
nikdo tady nezpochybňuje funkci parkovací brzdy, jen si myslím, že když stojí v jednom kopci jedno auto, ostatní by stát mohli též - beru-li podobnou konstrukci motorů ... jako je; wankel, dvoutakt...atd :wink: :wink:
michal_KE zde popsal nějaký jev a jediný co jsme se dozvěděli, že fabia je zcela jiné auto (asi s vlastní vystřelovací kotvou) a pak že je uživatel nenormální když chce takto parkovat nejlepší auto v galaxii #-o #-o #-o
... řekl bych, že by takový t0x!n by zde napsal následovné... dnes jsem byl v servisu, protože se mi auto rozjíždí i se zařazeným kvaltem na skoro rovince :-k :-k :-k
Tohle tema sleduju, ale nemel jsem potrebu reagovat, ale kdyz se ted o me zminujes i kdyz to nechapu, tak za me asi takhle: mam zas opacnou zkusenost, kdyz jsem jeste byl s byvalou a jezdil s ni s Peugeotem 206, tak jeji super zvyk bylo prave parkovat jedine na kvalt bez rucky. Nekolikrat se stalo, ze se auto v mirnym kopecku posouvalo a to je jak se tady mluvilo auto vahove shodny jak fabka, kazdopadne jsem vzdycky tahal pri parkovani za rucku a to jak na 206ce, tak na sve i30 a dalsich, tez ne nadarmo se to jmenuje parkovaci brzda. Takze opravdu nevim jestli to ma byt zavada, ale osobne vzdy davam rucku a leda pokud by se auto pohybovalo i s ni, tak to bych sel opravdu reklamovat, to co popisujes ty mi prijde jako bezny jev...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Reklama
 

mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Statie na kopci

Příspěvek od mmv »

to t0x!n :wink: nebylo to myšleno nijak hanlivě, jenom že autor má pochybnosti tzn. že mu to nepříde normální, a že někteří (třeba ty) při pochybnostech vyhledají servis, :wink: jak jsem psal, "ručku" používám i v garáži (kdekoliv) a tak nemám [-X osobní zkušenost jestli mi :hyu: z kopečka ujede či nikoliv
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Statie na kopci

Příspěvek od copper5252 »

Co tu řešítě, pokud motor auto neudrží i z mírněho kopečka na zařazenou rychlost , tak zajet do servisu a nechat zmněřít tlaky vlacu , samo za prachy na zaruku to neudělaji asi :lol: tím padem zajet do kterého koliv servisu co je slušný !

mně I30 1.6 mpi drží bez problemu v kopci i na 2jku a sklon kopce cca 6 stupnu klesaní, pokud by mi auto/motor neudržel auto , tak je jasné že problém bude slabší/slabý tlak valcu tedy jejich "odpor" , a hned bych to řešíl , ale asi za vlastní prachy jelikož težko dokazat že je to "vada"

Ale spíš bych radil postupovat tak to , zajet do jakého koliv servisu a nechat zmněřit tlaky motoru/valcu , a podle toho bych se zeřídil jestli reklamovat nebo ne
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Coldwind
*
Příspěvky: 94
Registrován: 17 pro 2014, 21:13
Bydliště: Praha

Re: Statie na kopci

Příspěvek od Coldwind »

Malo by to udrtat skuste si to na nejakom kopci na necisto. Keď je cumak hore tak jednicka, keď je cumak dole tak spiatocka. Ale len na miernom kopci.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“