Harde, to MOŽNÁ Jsi. Nebo také lidi, co hodně jezdí, prostě sem vůbec nechodí. Toto fórum používá naprosto zanedbatelná část uživatelů aut H.
Jestli jsem "za tebou druhý", tak to je výkon
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
protože makám doma a auto slouží jen na výlety
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
aktuálně 103500 km.
Milan.k - nežere mi to mezi výměnami víc než z maxima na měrce na "horní třetinu mezi max. a min. ryskou". Tj. nulová spotřeba oleje - stačí, aby auto stálo trochu jinak.... a nemůžeš už přesně posuzovat, nicméně já měním olej na stále stejném místě před garáží - "měření" mám tedy přesné.
P.S: Harde, psal jsem ti vzkaz, jak jsi chtěl - do soukr. zpráv - naceň mi kompletní brzdy, tj. předek, zadek, kotouče, desky, origo Hyu po mě u dealera chtějí 13000 (bez práce), kámoš lepší sady 9000, nejlevnější shitové 6000 a ty tam nedám
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
P.P.S. právě že jsi zatím nereagoval, tak už mám od něj uhlíkový filtr do klimatizace za 200.
Pro ostatní: Jediná závada za posledních 20 000 km byla včera uvolněná svorka aku - "mínus" už jsem měnil, za mosaznou - na Ukrajině - pořádný matroš. Bohužel "plus" jsem neřešil a teď začala sklouzávat i ta - shit provedení, tenký plech, nesmyslný design - inu Hyu šetřilo.
Altík/regler to naštěstí neoddělalo. Stát se to na motorce, byl by regler za 3000 v háji. V autě je naštěstí dost odběrů proudu, stříkačka, světla, rádio na plné kule... a reguluje se do primáru, ne stator altíku zkratově.