Mr. HYUNDAI: a vis jakej je rozdil mezi "gelovou" AGM baterii a obyc "olovenou", rozdil je ten, ze "gelovka" neni "tekuta", ma delsi vydrz/zivotnost (udajne az 1x tolik) a snasi lepe neustale startovani (proto se asi dava k ISG, start stop apod. nesmyslum jak to ma kazda automobilka nazvano), zakladem je to, ze to je stale autobaterie ve sve podstate stejna, tudiz kdyz misto AGM baterie pripojim normalni, s tim, ze to ISG nepouzivam, tak auto pri startovani udela co? vylitne mi do vzduchu?

pripadne nebude startovat, protoze si rekne pres ty 2 poly + a - jeee fuj to je "obycejna" baterie a na tu ja jezdit jako nebudu

do baterie se nezapojuje zadnej diagnostickej konektor nebo neco podobnyho, jak by ridici jednotka auta poznala co si zapojil za baterii?
P.S. kdyz vypustim tuhle obecnou diskuzi, jestli za 5 nebo kolik let mi baterie odejde do vecnych lovist, tak zrovna resit jestli koupim novou baterii za 2 nebo 3,5 tisice je asi dost mimo, nemeni se co mesic a kdyz s mym malym najezdem mesicne necham 2-3t Kc za palivo tak 15 stovek za baterku me fakt neznici
P.S.2 jestli se bude opakovat historie i30, tak Ceed prodam po 2 letech o 10t Kc min a pujdu dal zas pro novy
