prvnich 1000km jsem to delal tak, ze jsem jezdil se studenym motorem 2-2,5t ot. po zahrati do 3t.
1-2tkm se studenym stejne, po zahrati vytaceni do 3,5t ot.
od 2tkm (nyni 3,4tkm) to davam uz do 5t ot. po zahrati (studeny se vzdy budu drzet 2-2,5t ot.), ale jinak mesto a studeny/teply motor jezdim bezne na 50km/h cca 2300/2400ot. / 3. rychlost
uz jsem tomu dal nevim cca 2x, kdyz bylo opravdu potreba a nekdo me sral

a byl zahratej motor tak 2ka plnej do omezovace, ale to se stalo opravdu jen asi 2x a motor mel zasebou 50km jizdy v kuse, takze olej plne zahratej
az budu mit na pp 5tkm tak zadny parani a vzdy jak bude motor s olejem ohratej, tak plny vyuzivani potencialu motoru, nepotrebuju byt casem zakarbonovanej

a osobne se mi moc ten zvuk toho GDI libi od cca 3,5t ot.