i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od idam.i »

koblihakoliba píše:skúšajú to predať najviac ako sa dá, keď príde úplne nová i30, tak sa stavím, že cena pôjde dolu aby vyprázdnili sklady... tak isto to bolo aj s audi q7, kedže pracujem vo výrobnej hale na q7 tak viem, že keď ohlásili novú q7 tak stará v cenníkoch klesla zhruba na 45,000 eur v základe ;)

Ty pracuješ v VW a do práce chodíš na :hyu: ? :-k
Naposledy upravil(a) idam.i dne 03 dub 2016, 22:00, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
koblihakoliba
*
Příspěvky: 53
Registrován: 26 úno 2016, 19:40
Bydliště: Bratislava

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od koblihakoliba »

idam.i: čo je na tom? mne sa celkovo vw grup nepáči, já mám rád japonské značky, respektíve kórea :P
akoby som povedal "viac muziky za rovnaké peniaze" a celkovo som bol spokojný s predošlým autom, tak som chcel ísť do niečoho takého zase..
3/2016 - ? Hyundai i30cw FL Family 1.6MPi 88kw white sand
3/2009 - 3/2016 Suzuki SX4 GLX 1.5 benzín 73kw silky silver
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od idam.i »

Tak to by som tam mohol pracovať aj ja ? :shock:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od Axel.Foley »

JirkaN píše:Měl jsem se GDI jako náhradní auto, najel jsem jen něco přes 100 km a oproti mému MPI se mi zdál motor o něco hlučnější a jízdní projev dá se říct totožný. Vlastně kdybych nevěděl co mám pod kapotou, tak bych nepoznal, že tam je jiná motorizace. Pravda je, že s každým autem jezdím jako by bylo moje, takže tomu nedávám na pr..l, abych věděl co to umí nebo neumí. Jen pocit při stejném stylu jízdy je, že GDI a MPI jedou stejně. Ale budu rád za postřehy s GDI, alespoň to budu moct porovnávat s mým MPI.
Po usednutí do GDi (šlo o náhradní vozidlo) a prvních pár kilometrech jsem měl pocit, že mám pod kapotou korejskou verzi slavného tříhrnku 1,2 HTP. Jelikož nevím, kdo s tím jezdil, budiž, za těch 1400 km, co jsem s ním najel, se motor hezky probral a plynule dávkoval výkon od 2000 otáček až do omezovače. Motor tichý, téměř bez vibrací, dá se s ním jezdit úsporně, v otáčkách hezky táhne. Dopřál jsem mu Drive95. S plynovým pedálem se dá krásně pracovat a dávkovat výkon dle potřeby.

Měl jsem možnost projet i 1,6 CVVT. Jede hezky, odspodu táhne líp než GDi. Šestka je spíš udržovací rychlost na dálnici, chybí ji pružnost, v tomhle je GDi lepší. Také udržování rychlosti na tempomat se mi tady nezdálo, v kopcích mezi Rozvadovem a Plzní rychlost viditelně kolísala. U GDi se mi tohle nestalo (trasa Olomouc - Ostrava - Frýdek - Czeszyn - Olomouc). Je to možná "chyba" daného kusu :-k paušalizovat nemohu a ani nechci. Zdá se mi také trošku hlučnější než GDi.

Kdybych si mohol vybrat, jdu do GDi, jeho charakter a projev plus těch pár koní navíc mi vyhovuje dokonale.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od vorlajz »

GDI je prostě lepší... o tom žádná... ale i 88 kW verze CVVT je pro ježdění postačující... ;)

uvidím, co mi zítra v servisu nadělí... :roll:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od JirkaN »

Axel.Foley píše:
JirkaN píše:Měl jsem se GDI jako náhradní auto, najel jsem jen něco přes 100 km a oproti mému MPI se mi zdál motor o něco hlučnější a jízdní projev dá se říct totožný. Vlastně kdybych nevěděl co mám pod kapotou, tak bych nepoznal, že tam je jiná motorizace. Pravda je, že s každým autem jezdím jako by bylo moje, takže tomu nedávám na pr..l, abych věděl co to umí nebo neumí. Jen pocit při stejném stylu jízdy je, že GDI a MPI jedou stejně. Ale budu rád za postřehy s GDI, alespoň to budu moct porovnávat s mým MPI.
Po usednutí do GDi (šlo o náhradní vozidlo) a prvních pár kilometrech jsem měl pocit, že mám pod kapotou korejskou verzi slavného tříhrnku 1,2 HTP. Jelikož nevím, kdo s tím jezdil, budiž, za těch 1400 km, co jsem s ním najel, se motor hezky probral a plynule dávkoval výkon od 2000 otáček až do omezovače. Motor tichý, téměř bez vibrací, dá se s ním jezdit úsporně, v otáčkách hezky táhne. Dopřál jsem mu Drive95. S plynovým pedálem se dá krásně pracovat a dávkovat výkon dle potřeby.

Měl jsem možnost projet i 1,6 CVVT. Jede hezky, odspodu táhne líp než GDi. Šestka je spíš udržovací rychlost na dálnici, chybí ji pružnost, v tomhle je GDi lepší. Také udržování rychlosti na tempomat se mi tady nezdálo, v kopcích mezi Rozvadovem a Plzní rychlost viditelně kolísala. U GDi se mi tohle nestalo (trasa Olomouc - Ostrava - Frýdek - Czeszyn - Olomouc). Je to možná "chyba" daného kusu :-k paušalizovat nemohu a ani nechci. Zdá se mi také trošku hlučnější než GDi.

Kdybych si mohol vybrat, jdu do GDi, jeho charakter a projev plus těch pár koní navíc mi vyhovuje dokonale.
Hezky napsaný. Jelikož já jezdím v otáčka bližších spíše k 2000 než k omezovači :D a koníci navíc u GDI se projeví až ve vysokých otáčkách, tak MPI nebyla tak špatná volba, alespoň pro mě a můj styl ježdění. Jen mám takový návrh, co se týče "hlasitosti" :hyu:e (má opravdu tichý chod). Říkat např.: Je tichý, ale GDI je tišší ... Protože hluk je na druhé straně stupnice síly zvuku. Když motor běží na volnoběh, tak je slyšet více ventilátor na 1. stupeň než motor. Vlastně jediným indikátorem, že motor běží je otáčkoměr :mrgreen: .
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od Axel.Foley »

JirkaN: Píšu subjektivní pocity, proto ta zmínka o hlučnosti. Navíc to může být i auty, stupněm zajetí motoru (GDi 6.000 km, CVVT 60.000 km), nebo jak moc mi právě zalehlo v uších :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Martinsp
****
Příspěvky: 1399
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od Martinsp »

Když jsem měl půjčené gdi jako náhradní auto, tak jsem nevěřil že je to ten samý motor co mám. Nevím jestli je to teď hůř odhlučněné, nebo blbej kus, ale myslel jsem že je to nafťák. Dost hrubý zvuk až jsem musel zvednout kapotu abych vůbec věřil že je to gdi. Takže možná taky kus od kusu.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od Axel.Foley »

Centrála :hyu: to s možnostmi volby výbavy pro i30 pěkně pos... (pokadila) :!: Dokonce u akční výbavy Go Czech! byl před týdnem součástí volby paket Club (pouze pro kombi ](*,) ) bez ohledu na motorizaci - už je jen pro naftu!

Uvažoval jsem, že koncem roku bych vyměnil hatch za hatch. S GDi ale není z čeho vybrat. Mám takové špatné tušení, že už to lepší ani nebude :-k Alespoň ušetřím :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1469
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od JoKo »

axel, je dost mozne, ze na konci roka si budes vyberat uz z i30 tretej generacie :)

podla toho ako su vonku spy photos, by to aj mohlo byt, ze na prelome rokov by predstavili novu generaciu... a kedze aj zacinaju sekat vybavu {stupne vybavy}, tak asi sa ten cas naozaj blizi :) nevidim iny dovod osekat vybavy/motory ako to, ze nas caka prichod noveho modelu... :-k
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od Axel.Foley »

JoKo: Také mě to napadlo. Jen se obávám, že GDi již nebude v nabídce a místo něj nám naservírují okřesaný turbomotůrek z vysavače (viz tříhrnek 1,0 T-GDI u Kie) :( A kupovat nový model je také trochu sázka do loterie :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od vorlajz »

v akčním ceníku jsou auta, kterých je nejvíc a potřebují se vyprodat... jsou na skladě u Mladé Boleslavi a tam čekají na své nové majitele... ;)

viz. ceník - "Akční nabídka se vztahuje na vybrané skladové vozy objednané do 30. 4. 2016 "

GO CZECH + CLUB = WEEKEND... ;) takže borci vyrobili auto "jako" WEEKEND a teď, aby ho prodali, udělali z něho GO CZECH + CLUB a střílej ho se slevou... zákazníkovi to je jedno.. důležitá je cena... faktem je, že málo lidí se v tom orientuje...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od Axel.Foley »

Zvláštní, že všechny auta jsou v kombíku a v naftě... sa s koňom zrazili :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od vorlajz »

Já spíš nechápu, proč není v ceníku Style?!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
jaujcik
*
Příspěvky: 12
Registrován: 26 bře 2016, 17:07
Bydliště: Praha

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Příspěvek od jaujcik »

Tiez som na to narazil ze Club sa da dat len s naftovym motorom. Sice to v letaku nevidim ale predajca tvrdil ze je to tam dokonca napisane.
Kazdopadne mi ponukol aktualne kombika 1,6 GDi Trikolor +Komfort +16 Alu +metla za 350 000 KC.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Pokec“